Gå til innhold

Solsikke?


Spenning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ny dialekt? ;-)

Æ må træn te æ kom oppover til tørrfesken veit du:-)) Regner fortsatt kjempesommeren som Solsikkke reklamerte med fortsetter der oppe, æ ska jo på fæst, dans og gitarspill på strandkanten i midnattsolen et par uker:-)) stemmer ikke været ligger åa Solsikke dårlig ann:-))*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ må træn te æ kom oppover til tørrfesken veit du:-)) Regner fortsatt kjempesommeren som Solsikkke reklamerte med fortsetter der oppe, æ ska jo på fæst, dans og gitarspill på strandkanten i midnattsolen et par uker:-)) stemmer ikke været ligger åa Solsikke dårlig ann:-))*lol*

Bestått, jeg hadde vel gitt deg 3 i karakter! Hehe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestått, jeg hadde vel gitt deg 3 i karakter! Hehe......

Ka fasken seier du? træ? Æ som ha trena i flere år:-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* spurte deg akkurat på meldinger hvorfor du ikke svarer på meldinger. Også finner jeg en melding til meg her på åpent *s*

Kan du ikke gi meg mer tid en vinking da? For langt å komme helt herfra til byen, bare for å vinke til deg :) For øvrig er vi mest sansynlig på Ørnes 30/6 *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ler* spurte deg akkurat på meldinger hvorfor du ikke svarer på meldinger. Også finner jeg en melding til meg her på åpent *s*

Kan du ikke gi meg mer tid en vinking da? For langt å komme helt herfra til byen, bare for å vinke til deg :) For øvrig er vi mest sansynlig på Ørnes 30/6 *s*

Kanskje jeg ser deg på sentret ved siden av Rådhuset da? 2 etg. på kaffeen? Jeg blir der ei uke før vi drar utover havet. Du får pipe på sms når du er der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka fasken seier du? træ? Æ som ha trena i flere år:-((

Dra mæ ut på lopphavet, ha du træna? Koffor har du itj sagt dæ før? No dræg æ snart opte feskfæsken, fasken døtte dæ ska bli blaute tak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra mæ ut på lopphavet, ha du træna? Koffor har du itj sagt dæ før? No dræg æ snart opte feskfæsken, fasken døtte dæ ska bli blaute tak?

Prøv deg heller etter ferien, kanskje du husker dialekten bedre da? Hehe.....

Jeg har selvfølgelig trent, først sov jeg, så trente jeg, laget middag, hengte ut klær, og så sov jeg igjen så det blir vel ikke mye soving til natta! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv deg heller etter ferien, kanskje du husker dialekten bedre da? Hehe.....

Jeg har selvfølgelig trent, først sov jeg, så trente jeg, laget middag, hengte ut klær, og så sov jeg igjen så det blir vel ikke mye soving til natta! :-)

Godt å høre du følger programmet, skal du orke lange turer i sanddynene:-))) Det må være en grun til at du vil holde deg våken om natta, jeg vet ikke så mange grunner men......hmmmmm *lol'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre du følger programmet, skal du orke lange turer i sanddynene:-))) Det må være en grun til at du vil holde deg våken om natta, jeg vet ikke så mange grunner men......hmmmmm *lol'

Enkelt, jeg er våken om natta fordi jeg har sovet for mye på dagen! Skulle ønske det var andre grunner da...... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ må træn te æ kom oppover til tørrfesken veit du:-)) Regner fortsatt kjempesommeren som Solsikkke reklamerte med fortsetter der oppe, æ ska jo på fæst, dans og gitarspill på strandkanten i midnattsolen et par uker:-)) stemmer ikke været ligger åa Solsikke dårlig ann:-))*lol*

Har nok ikke det været lenger nå:( nå regner det katter og hunder :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok ikke det været lenger nå:( nå regner det katter og hunder :(

Bæære skitvære igjen oppe hod deg?, som det pleier *mobb* Hører dere skryter av midnattsol og varme men det må være på tv?:-)) *kos deg i peisvarmen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bæære skitvære igjen oppe hod deg?, som det pleier *mobb* Hører dere skryter av midnattsol og varme men det må være på tv?:-)) *kos deg i peisvarmen*

Som vanlig er du alt for sein i avtrekkern:o) Finværet er over for denne gang, men forhåpentligvis tilbake neste uke siden vi skal bygge gjerde og male hus.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...