Gå til innhold

Bensinlokk


Gjest Joppe

Anbefalte innlegg

Gjest Joppe

Får man kjøpt det på bensinstasjoner?

Jeg fylte bensin, og så glemte jeg lokket! For svarte &%#¤&/&(//&%(/&/&¤# så nå skvulper bensinen ut i alle svinger.

Herregud, altså..............*stanger hodet i PC´n*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uglemor

Tror kanskje det må kjøpes på verksted, det måtte det da jeg glemte bensinlokket på biltaket... Måtte kjøre rundt et par uker med plast over hullet først, for det tok tid å bestille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Tror kanskje det må kjøpes på verksted, det måtte det da jeg glemte bensinlokket på biltaket... Måtte kjøre rundt et par uker med plast over hullet først, for det tok tid å bestille.

Det var det jeg fryktet, ja.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Går ut ifra at du har sjekket med der du fylte bensin om at ikke lokket er tatt inn til oppbevaring der? Jeg hadde nemlig flaks den gangen jeg glemte det igjen på bensinstasjonen. Fikk det tilbake morgenen etter da jeg oppdaga hva jeg hadde gjort. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Joppe

Går ut ifra at du har sjekket med der du fylte bensin om at ikke lokket er tatt inn til oppbevaring der? Jeg hadde nemlig flaks den gangen jeg glemte det igjen på bensinstasjonen. Fikk det tilbake morgenen etter da jeg oppdaga hva jeg hadde gjort. :o)

Nei, det var dessverre borte :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Bilopphogging. Der finner du sikkert et som passer.

Ingen årsak.

Høgger´n ja. Da stikker jeg dit.

Har du forresten forslag til hvordan hekk jeg skal plante? Må ha noe som vokser som h........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Høgger´n ja. Da stikker jeg dit.

Har du forresten forslag til hvordan hekk jeg skal plante? Må ha noe som vokser som h........

Tuja. Kjøp så store som mulig. Trenger ikke klippes og vokser fort. Mange ulike sorter, selv aner jeg ikke forskjellen, det er høvdingen som er hekkmester her i gården.

Nå går jeg ut og handler bobler. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Tuja. Kjøp så store som mulig. Trenger ikke klippes og vokser fort. Mange ulike sorter, selv aner jeg ikke forskjellen, det er høvdingen som er hekkmester her i gården.

Nå går jeg ut og handler bobler. :-)

Hva skal du sende nå da? Krystallkula di?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg mener at en del bensinstasjoner, og ihvertfall bilutstyrsforretninger, har noen enkle plastdingser man kan bruke som midlertidig erstatning for bensinlokk.

Har selv sett dette flere steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Jeg mener at en del bensinstasjoner, og ihvertfall bilutstyrsforretninger, har noen enkle plastdingser man kan bruke som midlertidig erstatning for bensinlokk.

Har selv sett dette flere steder.

Takk for tipset :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...