Gå til innhold

Leker i bryllup


Gedo1365380169

Anbefalte innlegg

Gedo1365380169

I tillegg til å være forlover, har jeg blitt spurt om jeg ikke kan arrangere noen leker i samme bryllup.

HJELP HJELP HJELP

Er det noen som har noen gode tips til meg ?

Er desperat.

Hvorfor sa jeg ja ?

Jo fordi jeg er så snill, i dette tilfellet dumsnill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Melisande

Det finnes en del bøker på biblioteket med forslag til selskapsleker.

Men ofte synes jeg personlig at selskapsleker blir mer påtrengende enn morsomme på en slik fest. Man har kommet i god stemning og prater med folk (evt. danser), og da synes jeg det blir dumt å avbryte for å ha selskapsleker. Men det nå min mening :-).

Hva med å arrangere en morsom sang mens dere drikker kaffe- der gjestene er aktivt med. Det finnes flere sanger der man skal bruke div. tilbehør. Dessverre husker jeg ingen nå,men kanskje andre gjør det.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Denne siten anbefaler jeg virkelig - den er dansk, men man forstår da det aller meste, eller.....!!? :o)

Lykke til!!!!!

www.festdoktoren.dk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

*Brudeparet sitter på hver sin stol rygg mot rygg. Bruden får skoen til brudgommen i den ene hånden og holder sin egen sko i den andre hånden - og omvendt for brudgommen...

Du har "spørrekonkurranse" og spør f.eks.: "Hvem er latest av dere?" Brud og brudgom rekker opp skoen til den DE synes er latest.... Andre spørsmål kan være: "Hvem får alltid det siste ordet i krangler?", "Hvem ser trøttest ut om morgenen?" osv... Morsomt å se om brud/brudgom har samme oppfatning omkring ting...

*Ta opp f.eks. ti bryllupsgjester som du deler i to lag på fem personer hver. Alle får et A4-ark med en stor bokstav på hengende på magen og en annen bokstav hengende på ryggen (fest evt. med tråd over skuldrene). Begge lag står oppstilt ved siden av hverandre. Du sier et ord på fem bokstaver, f.eks. "HYTTE". Nå må begge lag forsøke å stille seg opp riktig, slik at man kan lese ordet "HYTTE". Laget som først klarer dette, leder konkurransen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La gjestene være i fred, er mitt råd! :-)

Jeg bare hater slike "selskapsleker".

Da er vi to! Jeg rømmer alltid lokalet hvis det brygger opp til selskapsleker.

Men - jeg har sans for spørreleker etc.

En idé hvis det er levende musikk, er å kjøre noe a la " Beat for beat/Noteknekk" som lek: Bandet begynner på en melodi, og de som gjenkjenner den vræler til med refrenget og det er førstemann til mikrofonen. Dette passer særlig godt utpå kvelden. Og det krever en del forberedelse og samarbeid med bandet. Og betinger altså levende musikk eller i verste fall en habil pianist.

Også har vi Babettes spesiallek: Herrene legger seg ned på rygg med avkledd underliv og bind for øynene. Damene trer seg nedpå en for en og herrene skal gjette hvem det er.

(Fy, Babette. Du er smakløs).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gedo1365380169

enig med molli. selskapsleker er noe av det værste som finnes. er ikke gøy i det hele tatt :)

Jeg spurte no for faen ikke om hva dere synetes om selskapsleker, men om dere hadde noe tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gedo1365380169

Jeg spurte no for faen ikke om hva dere synetes om selskapsleker, men om dere hadde noe tips

Beklager, var i et forferdelig humør.

Det er gått over nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, var i et forferdelig humør.

Det er gått over nå :-)

tipset vårt er: ikke ha leker!!!! :)

hehe går greit med humørsvingniner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting ødelegger et fint bryllup som leker! Kutt ut det, og bli kveldens helt

Som jeg skulle sagt det selv! Jeg har inntrykk av at det er et fåtall som liker sånne tåpelige selskapsleker, og i de siste bryllupene jeg har vært i har det faktisk ikke vært leker, heller. Forhåpentligvis er det på vei ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gedo1365380169

Etter alle disse overbevisende innleggene, må jeg se min sjanse til å overtale bruden til ikke å ha leker i hennes bryllup.

Jeg får vise henne alle innleggene.

Og siden de fleste regner jeg med er østlendinger bør det være overbevisende, siden bryllupet skal være i Moss.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...