Gå til innhold

Selskapsleker


Gjest Navlelo

Anbefalte innlegg

Gjest Navlelo

Er det egentlig morsomt? Selv stikker jeg når det er tid for slikt. Det er temmelig ille synes jeg når folk maser; "bli med da" ikke sitt der å se på.

Vær så snill: Neste gang dere ser noen sitter å se på istedenfor å være med, så er ikke det uten grunn!

Sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Joppe

Søren så enig! Det er den absolutte festdreper når en eller annen dust roper "Nå skal vi ha det litt moro med leker"

Sikkert veldig moro............NOT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren så enig! Det er den absolutte festdreper når en eller annen dust roper "Nå skal vi ha det litt moro med leker"

Sikkert veldig moro............NOT!

Eneste selskapsleken jeg kan være med på er å sette hale på eselet ;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Joppe

Eneste selskapsleken jeg kan være med på er å sette hale på eselet ;=)

*ler* Ja, den kan jeg være med på......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selskapsleker og dårlige allsanger er det absolutt verste jeg vet i festlig lag!!!

Det vil si, da pinsvenntanta mi gifta seg og holdt 'festen' på menighetshuset var det greit med selskapsleker, noe måtte man jo gjøre for å holde seg våken der man satt ved småbord og trøkte i seg kaker og brus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren så enig! Det er den absolutte festdreper når en eller annen dust roper "Nå skal vi ha det litt moro med leker"

Sikkert veldig moro............NOT!

Min persånlige favoritt, er den hvor jeg ligger på kne å spiser en gulrot, som er bundet fast rundt livet på en mann!

Da føler jeg meg i mitt ess!

Bortsett fra det, liker jeg å smelle ballonger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er moro å leke, men jeg gidder da faen ikke mase på de som ikke vil være med! Det blir ikke gøy. Men orginalitet er viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

FRYKTELIG! Ikke mer å si om den saken. Forresten - et sted jeg jobbe før var det duket for 100-års jubileum. Denne happeningen kunne jeg mer enn gjerne vært forute, men min overordnede mente det ville ta seg dårlig ut hvis ingen fra administrasjonen dukket opp. Så jeg hadde egnetlig ikke noe valg... (men endte opp med å få betalt for deler av kvelden, samt fri børst! *s*) Men til saken: etter middag var det duket for POLONESE! Hallo???? Da var det en som stakk fort, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de kan være fabelaktig morsomme, men så kommer det jo an på kreativiteten også da.... Jeg tror at de som ikke gidder å bli med på sånt egentlig er redde for å drite seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noe av det verste jeg vet. Håper for guds skyld at selskapsleker er på vei ut, det er virkelig fryktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selskapsleker er ustyrtelig morsomt. Særlig når noen ivrige gladkristne damer blotta for street-cred drar Nemi-lignende surmulere ut på gulvet og oier rundt med dem. Alle sosialfobikerne prøver å virke kule, og en eller annens onkel er blitt så full at han tar det dypt alvorlig og veldig seksualisert.

Jeg elsker når det blir angst og otte-action på kjedelige lat-som-du-interesserer -deg-for-kjedelige-bordherrer-"fester".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest osiris

Syns det er gøy jeg! det vil si dersom den som arrangerer selskapleker fatter at det ikke bør innebære et fire timers program, men et par sekvenser er ok. Skal jo ha tid til å drekke også! *LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...