Gå til innhold

Fikk akkurat eksamensresultatet


Nyco

Anbefalte innlegg

Og jeg STOD! :0D

Kanskje ikke så mye å skryte av en treer ;0) Men det betyr at jeg kan fortsette til høsten, og at med mer skrivetrening har jeg forbanna mye mer å gi!!

Det var sosialpedagogikk, første halvårsenhet, og jeg skrev om relasjonsbygging og selvbilde.

*HAPPY*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer. Flott at du er fornøyd med karakteren. Dessuten er ikke dette faget det letteste å få veldig god karakter på, men det visste du vel.

Jeg har også tatt sos.ped. og det var skikkelig ålreit synes jeg. ALLE burde gå på sos.ped. fordi der er noe mellommennekslig å lære for alle.

mener nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!

Drikk deg full, kjøp deg noe nytt. Nyt deg selv:-) Du var flink! Og best av alt, at du vet du har mer å gi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende. Sosialpedagogikk høres bra ut. Hvor tar du det? Universitet eller høyskole?

Folkeuniversitetet i samarbeid med Høyskolen i Telemark.

Fikk 2,5 på prosjektoppgaven i vinter, sammen med tre andre. Og gleder meg til høsten til neste økt.

Det er første gangen jeg tar en eksamen på høyskolenivå så jeg er igrunnen godt fornøyd med meg selv. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...