Gå til innhold

Bikini_linjen_ - Del II


favn

Anbefalte innlegg

Situasjonsrapport:

Dessverre... greide ikke å mobilisere styrke til å nappe høyre side, sett ovenfra.

Bare sånn passe tøff, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menne..trenger du virkelig å nappe dem da? Jeg får dem bort med høvel. Jeg er litt redd for å skjære meg iblant, men foreløpig har det gått greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Eg vart inspirert og sette meg ned forrige kvelden og nappa begge sidene eg, men ein må altså halde huda stramt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menne..trenger du virkelig å nappe dem da? Jeg får dem bort med høvel. Jeg er litt redd for å skjære meg iblant, men foreløpig har det gått greit.

Neida, har høvlet i årevis, jeg. Men så var det et tips (gjett hvor) der napping skulle være så mye bedre. Og det ser jeg absolutt at det er. _Etter_ den selvpåførte torturen.

Problemer... problemer... det er bare ikke greit å være blondine for de av dere som muligens har trodd det. Altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vart inspirert og sette meg ned forrige kvelden og nappa begge sidene eg, men ein må altså halde huda stramt...

Faaaaa.... SIER DU DET? Du er tøffere enn toget. Nok et påskudd til å henge i baren og skåle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Faaaaa.... SIER DU DET? Du er tøffere enn toget. Nok et påskudd til å henge i baren og skåle...

Nappe bikinilinje i baren, det hadde vore noko! Og så kan vi krangle om astrologi ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nappe bikinilinje i baren, det hadde vore noko! Og så kan vi krangle om astrologi ;-)

Hehe. Vi kan jo heller nappe litt på de høye. magre...

Og så trenger vi ikke krangle om astrologi. Det var sånt jeg holdt på med før i tiden, før jeg tok til vett. Men jeg _kan_ det jo fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Hehe. Vi kan jo heller nappe litt på de høye. magre...

Og så trenger vi ikke krangle om astrologi. Det var sånt jeg holdt på med før i tiden, før jeg tok til vett. Men jeg _kan_ det jo fortsatt.

Vi kan i alle fall samanlikne pinsettar og neglefiler og slikt, sant?

*Kastar litt på håret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den sorte dame

Neida, har høvlet i årevis, jeg. Men så var det et tips (gjett hvor) der napping skulle være så mye bedre. Og det ser jeg absolutt at det er. _Etter_ den selvpåførte torturen.

Problemer... problemer... det er bare ikke greit å være blondine for de av dere som muligens har trodd det. Altså.

Nappe? Som i å sitte å nappe ett og ett hårstrå med pinsett...eller å bruke sånn voks..??? Hvor lenge varer dette da, og blir det prikker..?

*jeg vil jeg vil, men jeg tør ikke...au*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan i alle fall samanlikne pinsettar og neglefiler og slikt, sant?

*Kastar litt på håret*

hmhm....

*fisker opp et delikat lommespeil og snurrer elegant på Chanel-leppestiften*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nappe? Som i å sitte å nappe ett og ett hårstrå med pinsett...eller å bruke sånn voks..??? Hvor lenge varer dette da, og blir det prikker..?

*jeg vil jeg vil, men jeg tør ikke...au*

Nappe med pinsett. Ett for ett. Det var veldig vondt, det ble rødt. Men guuuud så fint dagen etter og dagen etter det og dagen etter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nappe? Som i å sitte å nappe ett og ett hårstrå med pinsett...eller å bruke sånn voks..??? Hvor lenge varer dette da, og blir det prikker..?

*jeg vil jeg vil, men jeg tør ikke...au*

Veet er tingen... la det sitte på i ca tjue minutter, massér opp et skum i dusjen, og bruk skrapa som er med. Enkelt og helt smertefritt, og man trenger bare gjenta det sånn omtrent en gang i uka eller der omkring. Og huden blir myk og glatt.

Koster forøvrig 37,50 på Rema for en tube med Veet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...