Gå til innhold

Kroppsleik, kaker, BMI osv.


Gjest pirrka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette var da skremmende oversiktlig, da.

Jeg er fortsatt i fortrengelsesfasen....

*jeg er ung og sprek, og har midje, jeg er ung og sprek og har midje, jeg er ung og sprek og har midje osv...*

tror ikke jeg skal sette inn mine mål nei...

*ruller sammen helnøtt-papiret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Dette var da skremmende oversiktlig, da.

Jeg er fortsatt i fortrengelsesfasen....

*jeg er ung og sprek, og har midje, jeg er ung og sprek og har midje, jeg er ung og sprek og har midje osv...*

tror ikke jeg skal sette inn mine mål nei...

*ruller sammen helnøtt-papiret*

Nyt sjokoladen din du, det gjer i grunnen eg også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke nå

Nyt sjokoladen din du, det gjer i grunnen eg også....

hvor kan man "leke" slik med sine målinger og kropp???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Hvordan fikk du lagt bildene her?

Eg måtte opprette ei heimeside, lagre bilda og hente dei inn der. Det var eigentleg veldig enkelt, men tok litt tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg måtte opprette ei heimeside, lagre bilda og hente dei inn der. Det var eigentleg veldig enkelt, men tok litt tid...

Hva med å bare røpe at id er avil og passord er avil?

Ville det være å røpe for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Hva med å bare røpe at id er avil og passord er avil?

Ville det være å røpe for mye?

Eg kikka eg, riktig nydeleg må eg seie :-) Det er i grunnen omtrent slik eg har sett deg for meg (eehh, ikkje i bikini riktignok).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kikka eg, riktig nydeleg må eg seie :-) Det er i grunnen omtrent slik eg har sett deg for meg (eehh, ikkje i bikini riktignok).

Tror du Lionn syns vi jukser?

Viste modellen til husbonden, og han sa "Ikke helt av veien, men du har smalere midje og ikke så brede skuldre". Ikke et ord om at jeg er fiksere på håret! Mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du Lionn syns vi jukser?

Viste modellen til husbonden, og han sa "Ikke helt av veien, men du har smalere midje og ikke så brede skuldre". Ikke et ord om at jeg er fiksere på håret! Mannfolk.

Opplys meg. Hvorfor skulle jeg synes at dere fjusker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Opplys meg. Hvorfor skulle jeg synes at dere fjusker?

Du var jo tøff, vi er vel eigentleg mest patetiske..

Men grusomt fine, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplys meg. Hvorfor skulle jeg synes at dere fjusker?

Virtuelle modeller i bikini, når du legger ut foto i helfigur?

Kunne jo være du syns det var litt feigt?

Ikke fordi det egentlig er sammenlignbart eller noe, jeg bare kom i tanker om, nei, vet du, jeg kan ikke opplyse deg. Det er helt uten sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Tror du Lionn syns vi jukser?

Viste modellen til husbonden, og han sa "Ikke helt av veien, men du har smalere midje og ikke så brede skuldre". Ikke et ord om at jeg er fiksere på håret! Mannfolk.

Prøvde å lage husbonden eg, men det likna absolutt ikkje. Kroppen var ok, men hår og ansikt heilt feil.

Jammen skal eg vise han Hydramodellen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virtuelle modeller i bikini, når du legger ut foto i helfigur?

Kunne jo være du syns det var litt feigt?

Ikke fordi det egentlig er sammenlignbart eller noe, jeg bare kom i tanker om, nei, vet du, jeg kan ikke opplyse deg. Det er helt uten sammenheng.

*Pling* Åja, sånn jukser. JA! Dere jukser. Jeg trodde du mente om dere skrøt på eller av dere noen kilo med disse modellene deres, men åssen kunne jeg vite det liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var jo tøff, vi er vel eigentleg mest patetiske..

Men grusomt fine, da!

Jeg sikler på dere alle. Alle som en hadde perfekte pupper. Vel, nesten alle. Conan sine var litt rare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Jeg sikler på dere alle. Alle som en hadde perfekte pupper. Vel, nesten alle. Conan sine var litt rare.

Puppane var det beste med heile greia sjølvsagt. Conan skuffa litt på fleire måtar, men det ER det indre som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...