Gå til innhold

Hva slags fuktighetskrem bruker du?


Gjest nøttis

Anbefalte innlegg

Gjest nøttis

Jeg trenger en god fuktighetskrem til voksen,normal hud. Kan du tipse meg om en som er veldig god,men som samtidig ikke koster en halv månedslønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Dior, hydrastar. Koster rundt 300kr, men så er den drøy også, så den er ikke så dyr som den høres ut til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Oil of Ulay.

Har brukt den med jevne mellomrom i 30 år. Den 'gamle' som er lett rosa er min favoritt. Behagelig duft. Flott konsistens. Billig. Får den i enkelte dagligvare tilogmed. Trekker perfekt inn i huden. Bruker den alltid om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Locobase lotion fra apoteket. Koster en søttilapp.

Locobase har jeg prøvd, og den er bra den. Men jeg blir skikkelig kvalm av lukta..begynte å bruke den da jeg var gravid og har ikke klart lukta etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Clinique og Body Shop. Clinique har best dag- og øyekrem, Body Shop har best nattkrem.

Cliniques fuktighetskremer koster noen hundrelapper (med mindre du kjøper på taxfree, så det er bare å hamstre neste gang du reiser), Body Shop sine ligger på rundt en hundrelapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uglemor

Jeg bruker Nivea Visage Day Creame. Den er drøy og koster ikke all verden... Tror den koster ca 60,- men husker ikke nøyaktig. De har den forresten på ICA. Passer bra til normal til blandet hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...