molli Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Jeg har lurt litt på hvor det ble av den mailen du sa du hadde sendt! :-) Så var jeg innom jobben i går, og da så jeg at den sto der! Jeg har kanskje ikke sagt at jeg er sykemeldt for tiden pga senebetennelse? Glemte å si det. Men jeg er aldri på DOL på dagtid hvis jeg jobber, skjønner du, det har jeg ikke tid til. Dessuten er jeg en av dem som har vært med å forby bruk av internett i arbeidstiden, siden "elevene" mine (jeg står for en del opplæring av nye ansatte/vikarer på jobben) brukte mer tid på internettsurfing enn å følge med i "timen".) Og da kan jeg ikke akkurat sitte og surfe, når jeg sier at andre ikke får lov til det...:-)! Live as you preach, so to say. Så jeg trodde du skjønte at jeg var hjemme, og at jeg mente hjemadr.mail :-) 0 Siter
molli Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Faen at jeg ikke så denne meldingen i går! Mailen din handlet om noe helt annet enn jeg trodde! Trodde det var om ADSL, jeg. *river meg i håret* Men ved nærmere ettertanke...Jeg hadde uansett ikke vært "fri" i går, for sambis jobbet sent og Daniel var i et helvetes humør og "tilta" hele tiden. Han skrek for filleting.Blant annet i tjue minutter, fordi jeg IKKE fikk lov å STEKE pizzaen vår. "Nei! Ikke steke! Spise nåååå!" skrek han. Slo meg og stod i, den vesle.....! *sukk* Herre, gi meg tålmodighet.......:-) 0 Siter
nanna Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Skrevet 20. juni 2002 Jeg har lurt litt på hvor det ble av den mailen du sa du hadde sendt! :-) Så var jeg innom jobben i går, og da så jeg at den sto der! Jeg har kanskje ikke sagt at jeg er sykemeldt for tiden pga senebetennelse? Glemte å si det. Men jeg er aldri på DOL på dagtid hvis jeg jobber, skjønner du, det har jeg ikke tid til. Dessuten er jeg en av dem som har vært med å forby bruk av internett i arbeidstiden, siden "elevene" mine (jeg står for en del opplæring av nye ansatte/vikarer på jobben) brukte mer tid på internettsurfing enn å følge med i "timen".) Og da kan jeg ikke akkurat sitte og surfe, når jeg sier at andre ikke får lov til det...:-)! Live as you preach, so to say. Så jeg trodde du skjønte at jeg var hjemme, og at jeg mente hjemadr.mail :-) Jeg er en sånn som tror at man kan sjekke alle mailkonti hjemmefra, jeg. Lever i min egen verden for tiden, så jeg har ikke helt registrert at du ikke er på jobb, men jeg visste jo at du hadde senebetennelse, da. :-/ *svimer videre* 0 Siter
nanna Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Skrevet 20. juni 2002 Faen at jeg ikke så denne meldingen i går! Mailen din handlet om noe helt annet enn jeg trodde! Trodde det var om ADSL, jeg. *river meg i håret* Men ved nærmere ettertanke...Jeg hadde uansett ikke vært "fri" i går, for sambis jobbet sent og Daniel var i et helvetes humør og "tilta" hele tiden. Han skrek for filleting.Blant annet i tjue minutter, fordi jeg IKKE fikk lov å STEKE pizzaen vår. "Nei! Ikke steke! Spise nåååå!" skrek han. Slo meg og stod i, den vesle.....! *sukk* Herre, gi meg tålmodighet.......:-) Be ham å sende litt tålmodighet til meg også, da... ;-) Kunne trenge det, gitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.