Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har lurt litt på hvor det ble av den mailen du sa du hadde sendt! :-)

Så var jeg innom jobben i går, og da så jeg at den sto der! Jeg har kanskje ikke sagt at jeg er sykemeldt for tiden pga senebetennelse? Glemte å si det. Men jeg er aldri på DOL på dagtid hvis jeg jobber, skjønner du, det har jeg ikke tid til. Dessuten er jeg en av dem som har vært med å forby bruk av internett i arbeidstiden, siden "elevene" mine (jeg står for en del opplæring av nye ansatte/vikarer på jobben) brukte mer tid på internettsurfing enn å følge med i "timen".) Og da kan jeg ikke akkurat sitte og surfe, når jeg sier at andre ikke får lov til det...:-)! Live as you preach, so to say.

Så jeg trodde du skjønte at jeg var hjemme, og at jeg mente hjemadr.mail :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60040-molli/#findComment-260077
Del på andre sider

Faen at jeg ikke så denne meldingen i går! Mailen din handlet om noe helt annet enn jeg trodde! Trodde det var om ADSL, jeg.

*river meg i håret*

Men ved nærmere ettertanke...Jeg hadde uansett ikke vært "fri" i går, for sambis jobbet sent og Daniel var i et helvetes humør og "tilta" hele tiden. Han skrek for filleting.Blant annet i tjue minutter, fordi jeg IKKE fikk lov å STEKE pizzaen vår. "Nei! Ikke steke! Spise nåååå!" skrek han. Slo meg og stod i, den vesle.....!

*sukk*

Herre, gi meg tålmodighet.......:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60040-molli/#findComment-260099
Del på andre sider

Jeg har lurt litt på hvor det ble av den mailen du sa du hadde sendt! :-)

Så var jeg innom jobben i går, og da så jeg at den sto der! Jeg har kanskje ikke sagt at jeg er sykemeldt for tiden pga senebetennelse? Glemte å si det. Men jeg er aldri på DOL på dagtid hvis jeg jobber, skjønner du, det har jeg ikke tid til. Dessuten er jeg en av dem som har vært med å forby bruk av internett i arbeidstiden, siden "elevene" mine (jeg står for en del opplæring av nye ansatte/vikarer på jobben) brukte mer tid på internettsurfing enn å følge med i "timen".) Og da kan jeg ikke akkurat sitte og surfe, når jeg sier at andre ikke får lov til det...:-)! Live as you preach, so to say.

Så jeg trodde du skjønte at jeg var hjemme, og at jeg mente hjemadr.mail :-)

Jeg er en sånn som tror at man kan sjekke alle mailkonti hjemmefra, jeg. Lever i min egen verden for tiden, så jeg har ikke helt registrert at du ikke er på jobb, men jeg visste jo at du hadde senebetennelse, da. :-/

*svimer videre*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60040-molli/#findComment-260336
Del på andre sider

Faen at jeg ikke så denne meldingen i går! Mailen din handlet om noe helt annet enn jeg trodde! Trodde det var om ADSL, jeg.

*river meg i håret*

Men ved nærmere ettertanke...Jeg hadde uansett ikke vært "fri" i går, for sambis jobbet sent og Daniel var i et helvetes humør og "tilta" hele tiden. Han skrek for filleting.Blant annet i tjue minutter, fordi jeg IKKE fikk lov å STEKE pizzaen vår. "Nei! Ikke steke! Spise nåååå!" skrek han. Slo meg og stod i, den vesle.....!

*sukk*

Herre, gi meg tålmodighet.......:-)

Be ham å sende litt tålmodighet til meg også, da... ;-) Kunne trenge det, gitt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60040-molli/#findComment-260340
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...