Gå til innhold

Fristet av tilbud


Cmoo

Anbefalte innlegg

Heisan

Dersom dere hadde fått tilbud om å slutte i jobben deres, med 8 mnd lønn og uten jobbeplikt oppsigelsestiden, hva hadde dere valgt da? Jeg må si jeg er fristet av ett slikt tilbud......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde slutta tvert !!

Du må jo vurdere hvor lett du finner deg en annen jobb - vis ikke det er så vanskelig - go for it !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde slutta tvert !!

Du må jo vurdere hvor lett du finner deg en annen jobb - vis ikke det er så vanskelig - go for it !

Jeg hadde resolutt benyttet meg av et slikt formidabelt tilbud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært kjempefristet, men likevel takket nei. Det er omtrent umulig å få en skikkelig jobb her hvor jeg bor, så jeg må nok pent klore meg fast der jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takka en gang i tida ja til et sluttoppgjør der jeg fikk 10 måneders full lønn etter oppsigelsestida. Har ikke angra et sekund :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...