Gå til innhold

Problemer med Opera


Fay

Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned Opera, og alt funket fint...... Men jeg får ikke fram sidene når jeg bruker den!

Det står "kobler opp mot tjener www...." osv...... men det skjer ikke noe mer.....

Tips`??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk proxy-innstillingene (under Preferences > Network). Det skal normalt ikke være haket av på noe der.

Er dette et problem som dukket opp etter du hadde brukt Opera og fått det til å funke, eller har det aldri funket?

Du kan forsøke å avinstallere og så reinstallere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fay og takk for sist.

Jeg ser det er et par dager siden du stilte dette spørsmålet. Har du funnet problemet?

Hei til deg også :)

Hehe...... Sambo kom hjem og fjernet brannmuren.... Og vips............. *litt flau* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til deg også :)

Hehe...... Sambo kom hjem og fjernet brannmuren.... Og vips............. *litt flau* :)

Sånt som skjer :)

Jeg hadde en scanner en gang som ikke virket. Jeg forsøkte alt og forsto overhode ikke hva som var feilen så jeg måtte bare få noen til å hjelpe meg. Jeg ringte en kamerat.

Du har vel plugget kontakten i sa han. Selvfølgelig har jeg det, freste jeg tilbake - jeg er nå vel for faen ikke dum heller.

Men da jeg la på telefonen og tok nok nok en kikk, så var det just det som var problemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...