Gå til innhold

Bil, hva skal jeg velge?


Reg@l

Anbefalte innlegg

Skal bytte ut min 94-Grand Voyager 3,3. Jeg skal ha en billigere (max 90.000) som er billigere i drift. Skal til med husbygging og styr og må frigjøre noen kroner.

Alternativ jeg har vurdert:

1989-94 Opel Omega (A), helst stv men ikke noe must

Mercedes i 2-serien (sedan)

1992-94 Audi 80 avant (har en, så den kjenner jeg til)

Automat vil jeg ikke ha igjen, men sier ikke neitakk til ABS.

Omegaen med 2,0 går billigere, det vet jeg, men hvordan er det med f.eks Mercedes 230?

Har selvsagt lyst på ekte Yankee, men det er jo bare sånne svære maskiner i dem :-/ En ny Chrysler er uaktuelt, det er alt for mye tull med dem. Østerriks-pjarr.

Ikke foreslå noe som har med Toyota (eller noe annet asiatisk) eller Ford å gjøre, for LITT stolthet har man da igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opel er en kjedelig bil, den bare går og går.

Så hvis du trenger noe kjedelig, billig som er til å stole på - Opel.

*høres ut som et dårlig slogan i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opel er en kjedelig bil, den bare går og går.

Så hvis du trenger noe kjedelig, billig som er til å stole på - Opel.

*høres ut som et dårlig slogan i dag*

Jeg er ute etter en bil som går til du skyter den. Opel er flott. Syns tilogmed de eldre Omegaene er litt stilige jeg da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Mercedes er helt klart en bil som går og går. Pass på rusta - og du har en bil som kan kjøre både 500 og 750 tusen - såfremt den vedlikeholdes litt.

Alternativt bør og Peugeot vurderes. Ja - den er fransk; men de bilene har og en bra kvalitet. Det er ikke uten grunn at det er samme importør som har Mercedes som og har Peugeot.

Volvo er og en bil som har tradisjon for å gå vel og lenge - men der er kanskje stoltheten et problem igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...