Gå til innhold

Hvis du måtte gå på kino med en doler


Gjest tristan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Schindlers liste, med pirrka og Sør?

;-) næh, det ville bli årets tristeste kveld!

Ville heller tatt dem med for å se Galaxy Quest, kanskje Sør ville sett noe dypt i den? (en psykolog-venn klarte å analysere den helt ut på dypt vann, det var en stor kveld. Gjentas gjerne, med andre aktører).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pirrka

Schindlers liste, med pirrka og Sør?

;-) næh, det ville bli årets tristeste kveld!

Ville heller tatt dem med for å se Galaxy Quest, kanskje Sør ville sett noe dypt i den? (en psykolog-venn klarte å analysere den helt ut på dypt vann, det var en stor kveld. Gjentas gjerne, med andre aktører).

Eg er med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt med meg Wulfi & retz (de må da kunne regnes som en?) på en komedie *ler bare av tanken* Så skulle vi gått på eska eller House of sushi etterpå *slafse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det spørs nå på hva slags film det hadde vært det. :)

Mistrale, annette, Gemini kunne jeg gjerne gått på kino med og sett en eller annen film :) Komedie, drama whatever :)

magnus måtte jeg sett erotisk film med ;) *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wulfi på hvilkensomhelstfilm hun ville sett.

Enig med zuuul. Ikke at jeg kjenner dol-erne personlig som det virker mange gjør. Men wulfie virker kul. Men vi måtte gått på Fartøy Valen - revyen tror jeg. Med litt øller og sånn, så kunne det sikkert blitt gøy.

mener nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Er ikke et øyeblikk i tvil; The film you can't refuse, The Godfather 1, 2 & 3 sammen med SDD.

Skulle bli i underkant av 10 timer med film det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måtte selvsagt bli en ti-timers date med Ret.

Filmen er selvskreven!

Ellers er det sikkert noen søte jenter her som vil se andre filmer enn Gudfaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måtte selvsagt bli en ti-timers date med Ret.

Filmen er selvskreven!

Ellers er det sikkert noen søte jenter her som vil se andre filmer enn Gudfaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...