Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har fått time hos lege i morgen. Gruer meg noe vannvittig selv om jeg har snakket med denne legen mange ganger før, men aldri om fysiske plager. Behandleren min ringte fastlegen min her tidligere i uken og ba om å få en undersøkelse av ryggen min som har gjort så vannvittig vondt den siste tiden.

Vet bare delvis hvorfor jeg gruer meg til denne lege timen. Det værste er at det stopper nok ikke der. Ser for meg at jeg blir sendt videre til mere utredning og det liker jeg ikke. Selv om det ikke kommer til å skje før etter ferien. Synes det er ille nok. Vil ikke gå til en masse undersøkelser. Det er ALT for vanskelig psykisk. Kommer til å bli helt satt ut. Vil ikke måtte ta hensyn til kroppen min.

Tørr ikke gå og legge meg i natt. Er alt for redd og tankene surrer bare omkring morgendagen.

Og så er det denne behandleren min som nå blir borte i 5 uker fra og med neste uke. Lurer veldig på hvordan de ukene skal gå. Ser virkelig fram til høsten når alt er tilbake til det normale........Eller kan nå egentlig alt gå tilbake til det normale etter alt som har skjedd de siste ukene.........Jeg er jammen ikke sikker. Kanskje ting aldri blir som før igjen.

Synes alt det som skjer nå med meg og rundt meg er veldig skremmende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60141-nerv%C3%B8s-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...