Gå til innhold

Zantippe


khalana

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg så ikke at du hadde svart meg i går.

Det hørtes ikke kult ut å få blåmerke på magen din..hvordan klarte du det? :)

Nå nærmer det seg UL,bare i dag igjen..Det blir spennende å se når dagen blir for uttak for oss begge.Jeg må si at det er veldig kjekt å prate med deg:)

Jeg føler at det er litt betryggende på en måte.

Er det i morgen vi får vite noe om hvor mange egg det er eller er det på egguttaket?

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøje meg, for en morgenfugl du er, da?

Kombinasjonen av å være klønete og det at jeg lett får blåmerker setter spor. Men magen er jo stor nok til at jeg kan velge meg andre steder å stikke nåla inn enn akkurat på et lite blåmerke....

Spent på kontrollen i morgen, ja.

Ultralyden vil vise (sånn cirka) hvor mange eggposer som finnes der inne og hvor store de er. Så om du følger normalen, vil legen gi deg tid for setting av Profasi og tid for egguttak!

Sist hadde jeg tolv eggposer (fikk ut elleve egg), så jeg tror nok det er noe færre antall denne gangen. magen er ikke like stinn.

Hvordan føles din mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøje meg, for en morgenfugl du er, da?

Kombinasjonen av å være klønete og det at jeg lett får blåmerker setter spor. Men magen er jo stor nok til at jeg kan velge meg andre steder å stikke nåla inn enn akkurat på et lite blåmerke....

Spent på kontrollen i morgen, ja.

Ultralyden vil vise (sånn cirka) hvor mange eggposer som finnes der inne og hvor store de er. Så om du følger normalen, vil legen gi deg tid for setting av Profasi og tid for egguttak!

Sist hadde jeg tolv eggposer (fikk ut elleve egg), så jeg tror nok det er noe færre antall denne gangen. magen er ikke like stinn.

Hvordan føles din mage?

Pleier å stå opp 6.30 når jeg skal på jobb men har vært hjemme i går og idag på grunn av vond hals og sånn.Hoster sånn ca hele natten :( det er derfor jeg er så tidlig våken..hehhe.

Jeg merker faktsk ikke så mye i magen jeg gitt..Har kjent av og til men ikke noe særlig..Håper ikke det har noe å si..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å stå opp 6.30 når jeg skal på jobb men har vært hjemme i går og idag på grunn av vond hals og sånn.Hoster sånn ca hele natten :( det er derfor jeg er så tidlig våken..hehhe.

Jeg merker faktsk ikke så mye i magen jeg gitt..Har kjent av og til men ikke noe særlig..Håper ikke det har noe å si..?

Du, heldiggris!

Jeg har en teori om at kropper som ikke er fullt og helt friske har mye større sjans til å ta i mot egget og lime det på rett plass.

Når immunforsvaret er opptatt på andre kanter kan egget feste seg i livmora i ro og mak.

Så pass godt på hosten din og bli ikke frisk på i hvertfall en uke!

Selv går jeg tynnkledd og håper på skikkelig regn som jeg kan bli gjennomvåt i....

Og, nei, det at du ikke kjenner noe særlig til magen har intet å si for eggmodning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, heldiggris!

Jeg har en teori om at kropper som ikke er fullt og helt friske har mye større sjans til å ta i mot egget og lime det på rett plass.

Når immunforsvaret er opptatt på andre kanter kan egget feste seg i livmora i ro og mak.

Så pass godt på hosten din og bli ikke frisk på i hvertfall en uke!

Selv går jeg tynnkledd og håper på skikkelig regn som jeg kan bli gjennomvåt i....

Og, nei, det at du ikke kjenner noe særlig til magen har intet å si for eggmodning.

Sier du virkelig det?

Ja jeg får vel prøve å bevare hosten da..selvom det er forferdelig kjedelig å ligge i sengen og hoste til magemusklene ikke orker mere.

Det går nok rette veien for deg selvom du ikke har noen forkjølelse skal du se:)

Hvor i landet er det du holder til forresten?

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du virkelig det?

Ja jeg får vel prøve å bevare hosten da..selvom det er forferdelig kjedelig å ligge i sengen og hoste til magemusklene ikke orker mere.

Det går nok rette veien for deg selvom du ikke har noen forkjølelse skal du se:)

Hvor i landet er det du holder til forresten?

Klem fra

Født, men ikke oppvokst, Oslo-jente.

Så i disse dager tråler jeg hele byen på tvers; fra østkanten hvor jeg både bor og jobber over til vestkanten hvor Røde Kors ligger.

Jeg er virkelig fornøyd med klinikken. (Bortsett fra beliggenhenten, da. Den passer dårlig til mitt anti-borgerlige image.)

Vi sto opprinnelig på venteliste til Ullevål (fra sept. 01), men da innføringen av full egenbetaling viste seg i døra, gikk vi over til det private.

Og det angrer vi ikke på! Selv om kontoen står med røde tall (etter at feriepenger og skattepenger er satt inn), ville vi ikke valgt anderledes.

På Røde Kors er de ute etter å få fornøyde kunder, de har nytt og fancy utstyr og de har god kapasitet i forhold til åpningstider og telefontider.

Nå mangler det bare at dem får meg på tjukken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Født, men ikke oppvokst, Oslo-jente.

Så i disse dager tråler jeg hele byen på tvers; fra østkanten hvor jeg både bor og jobber over til vestkanten hvor Røde Kors ligger.

Jeg er virkelig fornøyd med klinikken. (Bortsett fra beliggenhenten, da. Den passer dårlig til mitt anti-borgerlige image.)

Vi sto opprinnelig på venteliste til Ullevål (fra sept. 01), men da innføringen av full egenbetaling viste seg i døra, gikk vi over til det private.

Og det angrer vi ikke på! Selv om kontoen står med røde tall (etter at feriepenger og skattepenger er satt inn), ville vi ikke valgt anderledes.

På Røde Kors er de ute etter å få fornøyde kunder, de har nytt og fancy utstyr og de har god kapasitet i forhold til åpningstider og telefontider.

Nå mangler det bare at dem får meg på tjukken!

Du kpmmer til å få en bolle i ovnen denne gang!! Det har jeg en følelse av :)

Vi skal klare det begge 2.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...