Gå til innhold

England-Brasil i morra. ANGST!!!


Gjest Zulten

Anbefalte innlegg

Gjest Zulten

Jeg jobber selvfølgelig når kampen går. Men jeg vet ikke om jeg orker å gå på jobben i morra. Jeg bare liksom MÅ se den kampen. Hjelp meg, noen.....jeg begynner snart å grine.............Kan jeg ringe på jobben i morra å si at jeg er blitt syk???? Kan jeg det? Si ja, noen si ja. Værsåsnill.......................*HULK*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Edvarda, snill i dag

JA!

Du kan:-)

Det blir en fenomenal kamp, spenst og tyngde, morro og skuespill.

Dessuten har jeg har en følelse av at Beckham forstuer forten, og at et av lagesne scorer selvmål. Det blir også strafferunder i etterkant.

Jeg gir deg herved anledning til å ringe. Si du egentlig er nordlenning, for her er det influensa på gang....

La Norge stoppe opp, men du du heier vel på Brasil? Selv om England har de peneste spillerene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan du skulke jobben i morgen. Jeg går av vakt klokken 08.00 og sliter vilt om jeg ikke rekker hjem før kampen begynner.

Jeg vurderer å finne en pub på hjemveien så jeg kan bli god og full til Brasils seier.

Det er populært å drikke i uniform. Damene blir gale av lengsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også?

Selvfølgelig, Joppe. Det skulle da bare mangle. Bare si til sjefen din at Jane har sagt at du kan være hjemme. Det går så bra skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Joppe

Selvfølgelig, Joppe. Det skulle da bare mangle. Bare si til sjefen din at Jane har sagt at du kan være hjemme. Det går så bra skal du se.

Da skal jeg spørre når han kommer!

Dæven, Jane. Tusen takk!

Du var forresten skikkelig fin på håret i dag. Skikkelig fin.............*traller*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...