Gå til innhold

permanent make-up


Åsemor

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med sånn permanent make-up som skal holde 5-7 år?

Er det vondt? Er det pent? Dyrt? Holder det så lenge som de lover? Kan man ta farge på hele leppene? (tror jeg hørte en gang at de bare laget sånn kontur liksom...)

Ellers andre ting jeg bør vite før jeg kaster meg i det? Er jo noe av det jeg kan spørre de om, men hvis det er noen her som har gjort det vil jeg gjerne høre hvordan det var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Joppe

Ei på jobben hios meg tok sånn kontur rundt munnen. Haha...unnsykyld at jeg ler, men nå har hu skikkelig apetrut. Ikke pent...........Øynebrynene synes jeg kan få fint resultat, men munnen.........uff.....Har tilgode å se en eneste som er vellykka......Ja, ja...hver sin smak......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elskerinnen

Ei på jobben hios meg tok sånn kontur rundt munnen. Haha...unnsykyld at jeg ler, men nå har hu skikkelig apetrut. Ikke pent...........Øynebrynene synes jeg kan få fint resultat, men munnen.........uff.....Har tilgode å se en eneste som er vellykka......Ja, ja...hver sin smak......

Som Conana alltid sier, det natulige, er dog det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på jobben hios meg tok sånn kontur rundt munnen. Haha...unnsykyld at jeg ler, men nå har hu skikkelig apetrut. Ikke pent...........Øynebrynene synes jeg kan få fint resultat, men munnen.........uff.....Har tilgode å se en eneste som er vellykka......Ja, ja...hver sin smak......

Har aldri sett noen som har hatt det jeg!

Har sånne bleike lyse lepper, og ser ut som jeg er dødssyk hvis jeg ikke har på leppestift. Nå har jeg dog klart å finne den perfekte leppestift (lipfinity fra max factor) men det hadde vært enklere å ikke gjøre noen ting liksom. Jeg går ikke ut på kjøkkenet uten leppestift engang jeg altså. Men hvis det bare er sånn kontur man kan ta, er liksom vitsen borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Har aldri sett noen som har hatt det jeg!

Har sånne bleike lyse lepper, og ser ut som jeg er dødssyk hvis jeg ikke har på leppestift. Nå har jeg dog klart å finne den perfekte leppestift (lipfinity fra max factor) men det hadde vært enklere å ikke gjøre noen ting liksom. Jeg går ikke ut på kjøkkenet uten leppestift engang jeg altså. Men hvis det bare er sånn kontur man kan ta, er liksom vitsen borte.

Du kan jo stikke opp til hu i Jernbanegata. Hu driver med sånt. Tror det koster 3000,- or leppekontur. Temmelig dyrt, ja.

Lykke til da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle anbefale noe ville jeg si øyenbryn og rundt øynene (som en eyeliner). Tar du øyenbrynene må du jo hele tiden nappe brynene - ellers vil det bli forskjellig farge - for sannsynligvis vil de jo nappe brynene i den sammenheng.

Fargen er jo ikke veldig sterk - det vil den ikke kunne bli - så det vil se forholdsvis naturlig ut. SKal du på fest sminker men seg gjerne mer.

Når det gjelder lipliner ville jeg ikke ta det. Da vil jo den være der hele tiden - uansett om man har lebestift på eller ikke. For det er bare leppekontur man lager. Det er jo uansett veldig lett å legge på selv - og da kan man jo velge riktig farge. Og la være å bruke den når det ikke er nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo stikke opp til hu i Jernbanegata. Hu driver med sånt. Tror det koster 3000,- or leppekontur. Temmelig dyrt, ja.

Lykke til da! :o)

Hmmm... Skjedde noe rart med innlegget her i stad, tror det blei borte... Hvis det ikke blei borte så kommer to innlegg.

Uansett, hvor kommer du fra?

Og jeg har ikke så mye penger, så jeg tror jeg holder meg til Max Factor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Hmmm... Skjedde noe rart med innlegget her i stad, tror det blei borte... Hvis det ikke blei borte så kommer to innlegg.

Uansett, hvor kommer du fra?

Og jeg har ikke så mye penger, så jeg tror jeg holder meg til Max Factor.

Neimen Åsemor da. For hundrede gang ; jeg bor jo i Skien! :o) Jobber i Porsgrunn. nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen Åsemor da. For hundrede gang ; jeg bor jo i Skien! :o) Jobber i Porsgrunn. nesten.

Næmmen det har jeg aldri fått med meg.

Jeg jobber i Skien og bor i Porsgrunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Næmmen det har jeg aldri fått med meg.

Jeg jobber i Skien og bor i Porsgrunn :)

Tror forresten 2 søstre i Porsgrunn også driver med noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...