Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for i går :)

Jeg kom meg vel hjem - dog noget forsinket for NSB %#%¤¤%¤# innstilte akkurat det toget som jeg skulle ha. Jeg ble så sur - kunne ha sittet hos dere enda lengre ....

Men kjempehyggelig var det - og neste gang så tar vi det på en fredag eller en lørdag, hæ? :)

*gjeeeeeeeeeeespe*

Jeg kom meg vel hjem - dog noget forsinket for NSB %#%¤¤%¤# innstilte akkurat det toget som jeg skulle ha. Jeg ble så sur - kunne ha sittet hos dere enda lengre ....

Men kjempehyggelig var det - og neste gang så tar vi det på en fredag eller en lørdag, hæ? :)

*gjeeeeeeeeeeespe*

Ut på fredag?

Annonse

*stønn* :)

Nei, vettu nå må jeg bare roe ned flyinga - nå er det sambis sin tur (hvis han har lyst da). Ellers så har jeg lyst å lage mat til deg hvis du kunne slite deg løs fra byen og oppsøke distriktene litt ;)

hmmmmm - men jeg er jo litt klar for en bytur da ....... men jeg kommer gjerne på tur ut i provinsen også !! Engang :-))

Artig?

Narr meg ikke til å le. Hvordan er det trossalt praktisk mulig at det kan ha vært artig når jeg - JEG, for ikke å snakke om punky som tydligvis ikke var der - lå hjemme og sov?

Makan til tull!

Hadde du vært der, så hadde du fått en smask - sånn er det med den saken =o)

*gjeeeeeeeeeeespe*

Helt klart!! Fredag/lørdag neste gang, det er jeg helt med på.

Jeg måtte også ta toget, men mitt kom i tide ihvertfall. Og jeg måtte sitte å høre på en desperat konduktørjypling som prøvde å sjekke opp en spydig fjortiss-jente (ca 18-20 år) som bare briefet med det lille stygge nederlandske hun kunne.... Våset deres holdt meg ihvertfall våken.

Nuvel, jeg vet ikke hvorfor jeg sto opp så tidlig engang...

Hadde du vært der, så hadde du fått en smask - sånn er det med den saken =o)

Ja, ikke sant, og enda viktigere: Hadde jeeeeeeeeijjjjjj vært der, så hadde du fått smaske meg..

Your loss!

Men sånn går det når dere driver å planlegger treff midt i uka!

Hvis det var hyggelig så får dere kline til med et til snart, så kommer jeg dersom jeg kan og det er i helgen!

Ja, ikke sant, og enda viktigere: Hadde jeeeeeeeeijjjjjj vært der, så hadde du fått smaske meg..

Your loss!

Men sånn går det når dere driver å planlegger treff midt i uka!

Hvis det var hyggelig så får dere kline til med et til snart, så kommer jeg dersom jeg kan og det er i helgen!

Jadda-det blir sikkert et helgetreff etterhvert. Nå skal jeg legge meg i bikini i hagen og lese en bok.

Jadda-det blir sikkert et helgetreff etterhvert. Nå skal jeg legge meg i bikini i hagen og lese en bok.

Det er damer i bikini rundt her jeg jobber også, så det er litt trivsel her!

Si fra når det er treff igjen, så kommer jeg dersom jeg er av de spesielt utvalgte som får lov til å komme!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...