Gå til innhold

Hjelpepleierkompetanse


Gjest snart arbeidsløs

Anbefalte innlegg

Gjest snart arbeidsløs

Hjelp - jeg blir overflødig og må tenke nytt!

Kan noen si meg hva som kreves for å kunne søke en hjelpepleierjobb??? Jeg er godt voksen med flere barn og god allmennutdannelse, kan jeg være kvalifisert ? Vil egentlig ta sykepleierutdannelse men fristen er jo forleengst gått ut for å søke og jeg vet at i år er det 4dobbelt så mange søkere som studieplasser....er det noen som har noe godt råd å gi meg så blir jeg kjempeglad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

For å jobbe som hjelpepleier, må du være off. godkj. hjelpepleier. Du kan imidlertid søke på miljøarbeiderstillinger, det er ikke alltid man krever fagutdanning til disse. Du vil da få assistentlønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jobbe som assistent på et sykehjem. Dæm har bestandi bruk fårr folk. Garanterer dæ at du ikke blir arb.ledi. Men d e både tongt å kjedeli....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...