Gå til innhold

Jeg elsker en annen!!


Gjest Johnni

Anbefalte innlegg

Jeg blir gal snart.Jeg har i snart 12 år vært sammen med ei kjempegrei jente.Vi har begge fylt 40,og har to ganske små barn.I vår traff jeg ei jente på ei tilstelning,jeg visste godt hvem ho var,vi er i samme forening.Hadde aldri tenky på henne på den måten,men vi falt visst begge to.Hadde kontakt i et par uker,men siden vi begge var i faste forhold,så avslutta vi det. Problemet er at jeg ennå elsker henne,tenker på henne hele tiden.Ser henne ofte,og blir helt mo i knærne.Har ikke fortalt henne hvordan det ligger an.Er glad i kona mi også,men det har blitt vennskap etterhvert.Føler meg som en tosk,men kan ikke styre følelsene mine.HJELP!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier du er glad i kona di og dere har små barn. Vil du virkelig ofre det trygge og faste i livet ditt for noe du ikke vet noe om?

Tror ikke på at gresset er grønnere på den andre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ut! Det går over, og da vil du være glad til:-) Så lenge du har det bra i forholdet ditt er det dumt å ødelegge det bare for en forelskelse. Forelskelser går over, og hva sitter du igjen med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lykkelig nå

Først og fremst anbefaler jeg deg å gjøre hyggelige/ romantiske ting med kona di. Hva som helst, en reise for dere to, kos om kvelden, restaurant, kino..Du kan selv styre mye av hvordan ekteskapet ditt skal være. Kjøp roser til henne...En ting til : jeg synes du skal fortelle henne om noe av det du har opplevd...Jeg opplevde det samme og ble så lei meg av at jeg ble eksludert i valgene/ prosessen min mann gikk gjennom...det hele var nesten for sent, men nå er det reddet, vi elsker hverandre, og det at jeg fikk vite litt hjalp oss begge til å iverksette tiltak. hilsen lykkelig gift...

PS Jeg har også opplevd å falle for andre enn mannen min..tror alle opplever det...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du er glad i kona di og dere har små barn. Vil du virkelig ofre det trygge og faste i livet ditt for noe du ikke vet noe om?

Tror ikke på at gresset er grønnere på den andre siden.

Du har ikke gjort noe du har angret på enda,så fortell henne ikke om den andre kvinnen.Dette kan være noe forbigående, en spennende tanke i hverdagen.Hva har du gjort for å bedre ditt nåværende forhold? Er du helt ferdig følelsesmessig i ekteskapet? Gå ikke inn i noe nytt forhold før du er 100% ferdig med det forrige.Du elsket din kone også en gang.Hva har skjedd? Hvor er de sidene du elsket så høyt? Spenningen avtar etterhvert som årene går.Men er man avhengig av spenning for å ha det godt i livet,så er det lurt å prøve ut det i ekteskapet,før man skifter partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei Johnni!

Synes du har fått gode innspill fra flere her. En ide fra meg også: Gi deg selv en viss tid, f.eks. et halvt år, på å øve deg i jobbe med følelsene dine mot 3.person. Det går an å styre følelser, også forelskede følelser. Du kan bestemme deg for å ville være i samlivet med din kone og dine barn. Det vil påvirke følelsene dine. Hvis du derimot er på vei ut av ditt 12 årige samliv, forstår jeg at følelsene til 3.person kan være beleilige å flørte med.

Forsøk å finne ut hva du vil på sikt.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...