avil Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Skriv noe opplivende/morsomt/provoserende! Jeg har pause mellom to meget deprimerte damer her, og trenger litt oppmuntring. Gjerne en dårlig vits. Eventuelt en god en. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60214-pirrkaalle/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pirrka Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Nei. NEI! Slutt med det, alle saman. Eg er snart ei av dei deprimerte og deprimerande damene dine, sitt og surrar her istaden for å gjere det eg skal gjere. Skulle eigentleg logge meg av men så ser eg at favn kom, og så kjem søren meg du, og vips så er vel snart denne dagen gått også. Sluttsluttslutt, eg har forsvarte anna å gjere enn å lese her. Iiiik! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60214-pirrkaalle/#findComment-260437 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg kunne tenke meg noe morsomt selv......Jeg kan jo begu\ynne å le da. Helt uten videre lixom, så får vi se...........*kremt* hahahahahaahhahahaahahahahahahahahahahahahahahaha......Nå jer jeg så jeg holder på å dævve. Prøv du også, avil.....hahahahahahaa 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60214-pirrkaalle/#findComment-260443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Nei. NEI! Slutt med det, alle saman. Eg er snart ei av dei deprimerte og deprimerande damene dine, sitt og surrar her istaden for å gjere det eg skal gjere. Skulle eigentleg logge meg av men så ser eg at favn kom, og så kjem søren meg du, og vips så er vel snart denne dagen gått også. Sluttsluttslutt, eg har forsvarte anna å gjere enn å lese her. Iiiik! Nå kommer snart klokka 14 - dama mi her, og så logger jeg av ihvertfall. Men hva er det du driver med, som kan være viktigere enn OSS!?? *surmuler* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60214-pirrkaalle/#findComment-260445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg kunne tenke meg noe morsomt selv......Jeg kan jo begu\ynne å le da. Helt uten videre lixom, så får vi se...........*kremt* hahahahahaahhahahaahahahahahahahahahahahahahahaha......Nå jer jeg så jeg holder på å dævve. Prøv du også, avil.....hahahahahahaa *trekker på smilebåndene* *humre* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60214-pirrkaalle/#findComment-260448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Nå kommer snart klokka 14 - dama mi her, og så logger jeg av ihvertfall. Men hva er det du driver med, som kan være viktigere enn OSS!?? *surmuler* 14 dama di? *host* hva driver du med da....liksom.....? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60214-pirrkaalle/#findComment-260452 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Nå kommer snart klokka 14 - dama mi her, og så logger jeg av ihvertfall. Men hva er det du driver med, som kan være viktigere enn OSS!?? *surmuler* Oj, er klokka snar 14 allerede? *løper* Kl. 14-dama 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60214-pirrkaalle/#findComment-260453 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pirrka Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Nå kommer snart klokka 14 - dama mi her, og så logger jeg av ihvertfall. Men hva er det du driver med, som kan være viktigere enn OSS!?? *surmuler* Driv med og driv med, offisielt er det ein jobb der det er meininga at eg skal vere temmeleg travel og konsentrert og slik. Kan du skvise meg inn i halvtre-tretida, til ein rask gjennomgang av mine diffuse nevroser, litt tvangseting, jobbfrustrasjonar, struktureringsproblem, pluss litt anna smårusk eg ikkje vil ta her? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60214-pirrkaalle/#findComment-260456 Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 14 dama di? *host* hva driver du med da....liksom.....? Terapi. Nei, ikke kroppsterapi. Nei, ikke det andre du tenkte på heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60214-pirrkaalle/#findComment-260469 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Da får du de tre jeg kan og som jeg har skrevet på DOL maaaaange ganger - men de er verdt det! :-) **************************************************** En mann i godt voksen alder, hadde ikke noe erfaring med det seksuelle, så han fant ut at han fikk prøve seg med en “løs fugl” første gangen. Damen spurte hvordan han ville ha det, men han lot henne velge fordi han ikke kunne så mye. Ok, sa damen, da tar vi 69’. De satte I gang og underveis slapp damen en skikkelig “stinker”. Ops, gikk det bra med deg, spurte hun, - joa, han kunne ikke klage…De fortsatte og hun slapp en til. Uff da! Går det bra?, spurte hun videre. Joa, svarte mannen, men jeg tror ikke jeg klarer 67 sånn til! **************************************************** Det var på dein tida av året at potet'n på Frosta skulle tas opp og selges. To middelaldrende potetbrødre brukte å ta for seg gatene der de gikk rundt med sekker for å selge rett på dørene til folk.Den ene broren banket på ei dør og ut kommer ei dame i bare neglisjeen- E' det my' fer potet'n i år da?, spurte damen- 70 krona sækken, var svaret,- men, einn hvis æ trækk ned skulderstroppan på neglisjen da?- tja, ein fæmta krona ska æ vel få te, svarte potetbonden,- men, einn hvis æ tek tå mæ heile neglisjen da?, bød damen lekkert- nei, DÆVEN da må æ spør bror min, for i fjor pult æ bort ein heil åker!! **************************************************** Så var det mannen som kom til legen fordi han var så himla gul på tissen, vondt lukta det også. Riktig så bekymra var han! (jækk) Legen ser forundret på dingler'n hans, og må innrømme at han aldri hadde sett på maken! Så spør legen: — Du har ikke vært "borti" no'n da, som du vet om? — Borti? — Ja, damer tenker jeg på, sånn at du kan ha pådratt deg noe? — (lettet) Åh, nei!!! JEG, borti no'n? Nei, jeg sitter jo hjemme hver kveld og ser på video og spiser ostepop! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60214-pirrkaalle/#findComment-260473 Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Driv med og driv med, offisielt er det ein jobb der det er meininga at eg skal vere temmeleg travel og konsentrert og slik. Kan du skvise meg inn i halvtre-tretida, til ein rask gjennomgang av mine diffuse nevroser, litt tvangseting, jobbfrustrasjonar, struktureringsproblem, pluss litt anna smårusk eg ikkje vil ta her? NHD er jo litt mer erfaren i nettdiagnoser, men jeg trur jeg slår til og anbefaler en lang helg. Det skulle ordne opp i det mest akutte. *s* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60214-pirrkaalle/#findComment-260475 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Terapi. Nei, ikke kroppsterapi. Nei, ikke det andre du tenkte på heller. Jeg kan trenge litt terapi. Ikke i dag kanskje. I dag er jeg nogenlunde i form. men kanskje i morgen hvis England taper. Og det tør jeg ikke tenke på. ÅÅÅÅÅåå nå kommer de skumle tankene om at Brasil skal vinne (?) *hysterisk latter* *springer hylende ut i gangen* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60214-pirrkaalle/#findComment-260482 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 REDNECK DRIVER'S APPLICATION: Plez compleet this paper, best ya can. Last name: ________________ First name: [_] Billy-Bob [_] Bobby-Sue [_] Billy-Joe [_] Bobby-Jo [_] Billy-Ray [_] Bobby-Ann [_] Billy-Sue [_] Bobby-Lee [_] Billy-Mae [_] Bobby-Ellen [_] Billy-Jack [_] Bobby-Beth Ann Sue Age: ____ (if unsure, guess) Sex: [_]M [_]F [_]None Shoe Size: ____ Left ____ Right Occupation: [_] Farmer [_] Mechanic [_] Hair Dresser [_] Waitress [_] Un-employed [_] Dirty Politician Spouse's Name: __________________________ 2nd Spouse's Name: __________________________ 3rd Spouse's Name: __________________________ Lover's Name: __________________________ 2nd Lover's Name: __________________________ Relationship with spouse: [_] Sister [_] Aunt [_] Brother [_] Uncle [_] Mother [_] Son [_] Father [_] Daughter [_] Cousin [_] Pet Number of children living in household: ___ Number of children living in shed: ___ Number of children that are yours: ___ Mother's Name: _______________________ Father's Name: _______________________ Education: 1 2 3 4 (Circle highest grade completed) If you obtained a higher education what was your major? [_] 5th grade [_] 6th grade Do you [_] own or [_] rent your mobile home? Vehicles you own and where you keep them: ___ Total number of vehicles you own ___ Number of vehicles that still crank ___ Number of vehicles in front yard ___ Number of vehicles in back yard ___ Number of vehicles on cement blocks Age you started drivin ______ (If over 10 are you are still slow lerrnin ? [_] Yes [_] No) Firearms you own and where you keep them: ____ truck ____ kitchen ____ bedroom ____ bathroom/outhouse ____ shed ____ pawnshop Model and year of your pickup: _________ 194_ Do you have a gun rack? [_] Yes [_] No; If no, please explain: Newspapers/magazines you subscribe to: [_] The National Enquirer [_] The Globe [_] TV Guide [_] Soap Opera Digest [_] Rifle and Shotgun [_] Bassmasters ___ Number of times you've seen a UFO ___ Number of times you've seen Elvis ___ Number of times you've seen Elvis in a UFO How often do you bathe: [_] Weekly [_] Monthly [_] Not Applicable How many teeth in YOUR mouth? ___ Color of teeth: [_] Yellow [_] Brownish-Yellow [_] Brown [_] Black [_] N/A Brand of chewing tobacco you prefer: [_] Red-Man [_] Skoal How far is your home from a paved road? [_] 1 mile [_] 2 miles [_] don't know 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60214-pirrkaalle/#findComment-260537 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 REDNECK DRIVER'S APPLICATION: Plez compleet this paper, best ya can. Last name: ________________ First name: [_] Billy-Bob [_] Bobby-Sue [_] Billy-Joe [_] Bobby-Jo [_] Billy-Ray [_] Bobby-Ann [_] Billy-Sue [_] Bobby-Lee [_] Billy-Mae [_] Bobby-Ellen [_] Billy-Jack [_] Bobby-Beth Ann Sue Age: ____ (if unsure, guess) Sex: [_]M [_]F [_]None Shoe Size: ____ Left ____ Right Occupation: [_] Farmer [_] Mechanic [_] Hair Dresser [_] Waitress [_] Un-employed [_] Dirty Politician Spouse's Name: __________________________ 2nd Spouse's Name: __________________________ 3rd Spouse's Name: __________________________ Lover's Name: __________________________ 2nd Lover's Name: __________________________ Relationship with spouse: [_] Sister [_] Aunt [_] Brother [_] Uncle [_] Mother [_] Son [_] Father [_] Daughter [_] Cousin [_] Pet Number of children living in household: ___ Number of children living in shed: ___ Number of children that are yours: ___ Mother's Name: _______________________ Father's Name: _______________________ Education: 1 2 3 4 (Circle highest grade completed) If you obtained a higher education what was your major? [_] 5th grade [_] 6th grade Do you [_] own or [_] rent your mobile home? Vehicles you own and where you keep them: ___ Total number of vehicles you own ___ Number of vehicles that still crank ___ Number of vehicles in front yard ___ Number of vehicles in back yard ___ Number of vehicles on cement blocks Age you started drivin ______ (If over 10 are you are still slow lerrnin ? [_] Yes [_] No) Firearms you own and where you keep them: ____ truck ____ kitchen ____ bedroom ____ bathroom/outhouse ____ shed ____ pawnshop Model and year of your pickup: _________ 194_ Do you have a gun rack? [_] Yes [_] No; If no, please explain: Newspapers/magazines you subscribe to: [_] The National Enquirer [_] The Globe [_] TV Guide [_] Soap Opera Digest [_] Rifle and Shotgun [_] Bassmasters ___ Number of times you've seen a UFO ___ Number of times you've seen Elvis ___ Number of times you've seen Elvis in a UFO How often do you bathe: [_] Weekly [_] Monthly [_] Not Applicable How many teeth in YOUR mouth? ___ Color of teeth: [_] Yellow [_] Brownish-Yellow [_] Brown [_] Black [_] N/A Brand of chewing tobacco you prefer: [_] Red-Man [_] Skoal How far is your home from a paved road? [_] 1 mile [_] 2 miles [_] don't know REDNECK COMPUTER TERMS: Log On: Makin' the wood stove hotter. Log Off: Don't add no wood. Monitor: Keepin' an eye on the wood stove. Download: Gettin' the firewood off the pickup. Mega Hertz: When yer not careful down loadin'. Floppy Disk: Whatcha git from pilin' too much firewood. Ram: The hydrolic thingy that splits the firewood. Hard Drive: Getting' home in the winter season. Prompt: What you wish the mail was in the winter. Windows: What to shut when it's below 15 below. Screen: What 'cha need for the black fly season. Byte: That's what the flies do. Chip: What to munch on. Micro Chip: What's left in the bottom of the bag. Infrared: Where the left-overs go when Fred's around. Modem: What 'cha did to the hay fields. Dot Matrix: Farmer Matrix's wife. Lap Top: Where little kids feel comfy. Keyboard: Where ya hang your keys. Software: Them plastic eatin' utensils. Mouse: Whats eats the horses grain. Main Frame: Hold up the barn roof. Port: Fancy wine. Enter: C'mon in. Random Access Memory: You can't remember whatcha' paid for that new rifle when your wife asks. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60214-pirrkaalle/#findComment-260544 Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 REDNECK DRIVER'S APPLICATION: Plez compleet this paper, best ya can. Last name: ________________ First name: [_] Billy-Bob [_] Bobby-Sue [_] Billy-Joe [_] Bobby-Jo [_] Billy-Ray [_] Bobby-Ann [_] Billy-Sue [_] Bobby-Lee [_] Billy-Mae [_] Bobby-Ellen [_] Billy-Jack [_] Bobby-Beth Ann Sue Age: ____ (if unsure, guess) Sex: [_]M [_]F [_]None Shoe Size: ____ Left ____ Right Occupation: [_] Farmer [_] Mechanic [_] Hair Dresser [_] Waitress [_] Un-employed [_] Dirty Politician Spouse's Name: __________________________ 2nd Spouse's Name: __________________________ 3rd Spouse's Name: __________________________ Lover's Name: __________________________ 2nd Lover's Name: __________________________ Relationship with spouse: [_] Sister [_] Aunt [_] Brother [_] Uncle [_] Mother [_] Son [_] Father [_] Daughter [_] Cousin [_] Pet Number of children living in household: ___ Number of children living in shed: ___ Number of children that are yours: ___ Mother's Name: _______________________ Father's Name: _______________________ Education: 1 2 3 4 (Circle highest grade completed) If you obtained a higher education what was your major? [_] 5th grade [_] 6th grade Do you [_] own or [_] rent your mobile home? Vehicles you own and where you keep them: ___ Total number of vehicles you own ___ Number of vehicles that still crank ___ Number of vehicles in front yard ___ Number of vehicles in back yard ___ Number of vehicles on cement blocks Age you started drivin ______ (If over 10 are you are still slow lerrnin ? [_] Yes [_] No) Firearms you own and where you keep them: ____ truck ____ kitchen ____ bedroom ____ bathroom/outhouse ____ shed ____ pawnshop Model and year of your pickup: _________ 194_ Do you have a gun rack? [_] Yes [_] No; If no, please explain: Newspapers/magazines you subscribe to: [_] The National Enquirer [_] The Globe [_] TV Guide [_] Soap Opera Digest [_] Rifle and Shotgun [_] Bassmasters ___ Number of times you've seen a UFO ___ Number of times you've seen Elvis ___ Number of times you've seen Elvis in a UFO How often do you bathe: [_] Weekly [_] Monthly [_] Not Applicable How many teeth in YOUR mouth? ___ Color of teeth: [_] Yellow [_] Brownish-Yellow [_] Brown [_] Black [_] N/A Brand of chewing tobacco you prefer: [_] Red-Man [_] Skoal How far is your home from a paved road? [_] 1 mile [_] 2 miles [_] don't know *lol* Ny verden for meg, dette! Vi fisefine akademikere som bare har reist på ferie i krigområder, veit lite om amerikansk innlandskultur. Spennende! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60214-pirrkaalle/#findComment-260613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Da får du de tre jeg kan og som jeg har skrevet på DOL maaaaange ganger - men de er verdt det! :-) **************************************************** En mann i godt voksen alder, hadde ikke noe erfaring med det seksuelle, så han fant ut at han fikk prøve seg med en “løs fugl” første gangen. Damen spurte hvordan han ville ha det, men han lot henne velge fordi han ikke kunne så mye. Ok, sa damen, da tar vi 69’. De satte I gang og underveis slapp damen en skikkelig “stinker”. Ops, gikk det bra med deg, spurte hun, - joa, han kunne ikke klage…De fortsatte og hun slapp en til. Uff da! Går det bra?, spurte hun videre. Joa, svarte mannen, men jeg tror ikke jeg klarer 67 sånn til! **************************************************** Det var på dein tida av året at potet'n på Frosta skulle tas opp og selges. To middelaldrende potetbrødre brukte å ta for seg gatene der de gikk rundt med sekker for å selge rett på dørene til folk.Den ene broren banket på ei dør og ut kommer ei dame i bare neglisjeen- E' det my' fer potet'n i år da?, spurte damen- 70 krona sækken, var svaret,- men, einn hvis æ trækk ned skulderstroppan på neglisjen da?- tja, ein fæmta krona ska æ vel få te, svarte potetbonden,- men, einn hvis æ tek tå mæ heile neglisjen da?, bød damen lekkert- nei, DÆVEN da må æ spør bror min, for i fjor pult æ bort ein heil åker!! **************************************************** Så var det mannen som kom til legen fordi han var så himla gul på tissen, vondt lukta det også. Riktig så bekymra var han! (jækk) Legen ser forundret på dingler'n hans, og må innrømme at han aldri hadde sett på maken! Så spør legen: — Du har ikke vært "borti" no'n da, som du vet om? — Borti? — Ja, damer tenker jeg på, sånn at du kan ha pådratt deg noe? — (lettet) Åh, nei!!! JEG, borti no'n? Nei, jeg sitter jo hjemme hver kveld og ser på video og spiser ostepop! *knise* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60214-pirrkaalle/#findComment-260628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 REDNECK COMPUTER TERMS: Log On: Makin' the wood stove hotter. Log Off: Don't add no wood. Monitor: Keepin' an eye on the wood stove. Download: Gettin' the firewood off the pickup. Mega Hertz: When yer not careful down loadin'. Floppy Disk: Whatcha git from pilin' too much firewood. Ram: The hydrolic thingy that splits the firewood. Hard Drive: Getting' home in the winter season. Prompt: What you wish the mail was in the winter. Windows: What to shut when it's below 15 below. Screen: What 'cha need for the black fly season. Byte: That's what the flies do. Chip: What to munch on. Micro Chip: What's left in the bottom of the bag. Infrared: Where the left-overs go when Fred's around. Modem: What 'cha did to the hay fields. Dot Matrix: Farmer Matrix's wife. Lap Top: Where little kids feel comfy. Keyboard: Where ya hang your keys. Software: Them plastic eatin' utensils. Mouse: Whats eats the horses grain. Main Frame: Hold up the barn roof. Port: Fancy wine. Enter: C'mon in. Random Access Memory: You can't remember whatcha' paid for that new rifle when your wife asks. *kjenner capen gror ut på issen mens jeg leser* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60214-pirrkaalle/#findComment-260630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 *kjenner capen gror ut på issen mens jeg leser* He, he, snart klar for Family Reunion? http://www.ecology.uga.edu/group3.jpg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60214-pirrkaalle/#findComment-260652 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 *lol* Ny verden for meg, dette! Vi fisefine akademikere som bare har reist på ferie i krigområder, veit lite om amerikansk innlandskultur. Spennende! Har ikke akkurat førstehåndskjennskap til dem jeg heller, men har snappa opp endel fra filmer/bøker. En...*host*...fargerik skare. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60214-pirrkaalle/#findComment-260659 Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg kan trenge litt terapi. Ikke i dag kanskje. I dag er jeg nogenlunde i form. men kanskje i morgen hvis England taper. Og det tør jeg ikke tenke på. ÅÅÅÅÅåå nå kommer de skumle tankene om at Brasil skal vinne (?) *hysterisk latter* *springer hylende ut i gangen* Er du engelsk? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60214-pirrkaalle/#findComment-260920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.