Gå til innhold

Ønsker råd vedr. tatoverin


Simone

Anbefalte innlegg

Jeg er en voksen jente som ønsker å tatovere meg, men vet ikke hva jeg skal tatovere (tenkte kanskje på armen). Vet noen om linker med bilder o.l. Er det noen fare ved tatovering og hvor lenge er helningstiden? samt nårtid kan jeg sole og bade meg (skal til syden 25 juli) Er det veldig vondt (er litt pysete)

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tiipii

Har en marihøne på puppen! Er glad for at den var liten (den minste tatoveringen de hadde) for det var jo litt vondt da... Litt som om noen skulle sitte og rispe deg i huden med synål/ knivspiss. Men ikke uholdbart!

Du finner masse motiver ved å søke på nettet, eller der du har tenkt å gjøre det, men det flotteste er å få noen til å tegne en spesielt til deg, da blir det jo veldig personlig - og unikt!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På arma er det ikke vondt, du kjenner det iriterer, men ikke vondt. På ankelen er det dritt vondt.

14 dager før du kan sole deg.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid det tar før tatoveringen gror ,kan variere ,men du du bør ikke utsette den for direkte sollys den første tiden.

Hvis du skal til syden ,så ville jeg ha ventet til etter ferien med å tatovere meg.

Om det er vondt ? Tja , det kommer an på litt forskjellig. Der du har tynn hud og bein kan det nok gjøre litt vondt. (F.eks ankel ,undersiden av håndleddet/ armen osv....)

Selv har jeg kun tatovert meg på armene. Den første gjorde ikke vondt i det hele tatt ,men den andre var DRITVOND !!!!

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susann

Ja det er dritvondt!!!!!

...du kan jo tenke deg selv, når de tar en nål og stikker noen milimeter ned i huden, og nåla er som en symaskin, den stikker EN DEL ganger kan man si :-)

Hadde jeg vært deg, hadde jeg ikke tatt noe som de har på tatoverings-studioene, tegn en selv, eller finn en selv, alt ettersom hva du er interessert i , f.eks. så er mange interessert i Disney-figurer, noen har Tingelinn, Dumbo, Mikke Mus, etc.

Bare husk at du må like den resten av ditt liv!!!! For den vil være der for evig og alltid ;-)

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg ikke tatt den før ferien! Vent heller til etter ferien og solsesongen er over, siden det allerede er langt ute i Juni. Det er ikke noe særlig å ha nye tatoveringer i solen!

Det blir en tatoo-sommer for deg neste sommer da vet du! ;-) Hvis du gjør det etter ferien din i år! Det er også penest og "fylle på" etter at det har gått en stund, så vil tatoveringen bli penest til neste sommer :-)

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...