Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Nå er det et år siden jeg tok min tatovering,som jeg angret på fra dag 2. Nå har jeg bestemt meg for å fjerne den med laser. Men har fått noe blandet info om hvordan det er. Så derfor lurer jeg på om det er noen som har gjort det som vil fortelle meg litt om det ; Forsvant alt? Hvordan ble huden etterpå? Vises det at det har vært en tatovering der? Var det smertefult? Hvor mange behandlinger måtte til? Pris totalt? Foressten har jeg en grå og mørkeblå piggtrå rundt overarmen..( for jeg vet at det ikke er alle farger som lar seg fjerne like lett ) hvis det er til hjelp for å svare. Og den SKAL vekk!! Håper på svar,for jeg er fortvilt:( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60235-har-du-fjernet-din-tatovering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svea Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Hei! Eg har fjerna mi tatovering (søtt lite dyr på magen... som av storleik var ca 4x4 cm). Det kosta kr 750 pr gong og eg laut ha 6 (eller var det 7 behandlingar, så det vart ein del dyrare enn dei 4 hundrelappane herlegdomen... kosta meg da eg var 17 år). Det er lettare å fjerne gamle tatoveringar, mi var nok litt solbleika. Eg vil råde deg til å sole overarmen din noe dugeleg i sommar (men sjølvsagt ikkje få huda di øydelagt av solbrentheit heller, da...). Du kan nemleg kun ta laserbehandling når huda di er bleik (så det blir vel utpå hausten). Fyrste gongen var det ganske så vondt, men det føltes godt å endeleg starte prosessen! Andre gongen hadde eg fått ei reseptbelagt bedøvande salve, og det heile gjekk som ein leik! Det er vanleg å ha ca 5 veker mellom kvar behandling. Eg er ikkje heilt sikker på dette, men ei god nettside er www.hudklinikken.no (det var på denne klinikken eg fekk behandling). Truleg kan du her spørje om ting du ikkje finn svar på trass i at du ikkje planlegg å ta behandlingar der. Kanskje kan dei sende deg eit informativt skriv om fjerning av tattoos. Nettsidene er informative, dei er seriøse og kan anbefales (klinikken ligg sentralt i Oslo). Behandlinga tok ikkje særleg lang tid, desto meir farge som går bort, di kortare tid tek det. Hos meg varte det i 3-8 minutt. Slik sett er det høg pris for kort behandling... Men..... Svært ofte får ein ikkje bort alt. Hos meg er all farga borte, men ein kan pr i dag sjå eit kvitfarga omrisse av tattooen. Eg kan rekne med at dette blir betre etter som åra går. Laseren har nemleg teke bort mye av huda. Det blir sjeldan arr. Andre ting: Du kan ikkje sole deg, altså, du bør vera så bleik som råd når du tek laserbehandling. Etter kvar behandling ser det verre ut, det blir hovent og dannar seg skorpe. Etter 5 veker er huda slett igjen - og klar for meir laser dersom du har råd... For deg er det kanskje lurt å gjera dette i haust/vinter - dropp solarium (eller dekk tattooen) og langarma genserar vil dekke styggedommen... Dette vart eit langt svar... Du får ha lykke til! Eg vil seie at du bør gjera det dersom du ikkje likar tatoveringa di! Du kjem til å føle deg mye betre.) Er det noko du lurer på, kan du gjerne spørje meg. Sommarhelsing frå Svea. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60235-har-du-fjernet-din-tatovering/#findComment-269878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Hei! Eg har fjerna mi tatovering (søtt lite dyr på magen... som av storleik var ca 4x4 cm). Det kosta kr 750 pr gong og eg laut ha 6 (eller var det 7 behandlingar, så det vart ein del dyrare enn dei 4 hundrelappane herlegdomen... kosta meg da eg var 17 år). Det er lettare å fjerne gamle tatoveringar, mi var nok litt solbleika. Eg vil råde deg til å sole overarmen din noe dugeleg i sommar (men sjølvsagt ikkje få huda di øydelagt av solbrentheit heller, da...). Du kan nemleg kun ta laserbehandling når huda di er bleik (så det blir vel utpå hausten). Fyrste gongen var det ganske så vondt, men det føltes godt å endeleg starte prosessen! Andre gongen hadde eg fått ei reseptbelagt bedøvande salve, og det heile gjekk som ein leik! Det er vanleg å ha ca 5 veker mellom kvar behandling. Eg er ikkje heilt sikker på dette, men ei god nettside er www.hudklinikken.no (det var på denne klinikken eg fekk behandling). Truleg kan du her spørje om ting du ikkje finn svar på trass i at du ikkje planlegg å ta behandlingar der. Kanskje kan dei sende deg eit informativt skriv om fjerning av tattoos. Nettsidene er informative, dei er seriøse og kan anbefales (klinikken ligg sentralt i Oslo). Behandlinga tok ikkje særleg lang tid, desto meir farge som går bort, di kortare tid tek det. Hos meg varte det i 3-8 minutt. Slik sett er det høg pris for kort behandling... Men..... Svært ofte får ein ikkje bort alt. Hos meg er all farga borte, men ein kan pr i dag sjå eit kvitfarga omrisse av tattooen. Eg kan rekne med at dette blir betre etter som åra går. Laseren har nemleg teke bort mye av huda. Det blir sjeldan arr. Andre ting: Du kan ikkje sole deg, altså, du bør vera så bleik som råd når du tek laserbehandling. Etter kvar behandling ser det verre ut, det blir hovent og dannar seg skorpe. Etter 5 veker er huda slett igjen - og klar for meir laser dersom du har råd... For deg er det kanskje lurt å gjera dette i haust/vinter - dropp solarium (eller dekk tattooen) og langarma genserar vil dekke styggedommen... Dette vart eit langt svar... Du får ha lykke til! Eg vil seie at du bør gjera det dersom du ikkje likar tatoveringa di! Du kjem til å føle deg mye betre.) Er det noko du lurer på, kan du gjerne spørje meg. Sommarhelsing frå Svea. Takk for svar!!! Det hjalp en god del, men har et sp.mål til:hvordan ble huden der du fjernet tatoveringen, vises det at at det har vært en tatovering der bortsett fra det hvite omrisset? hvilken farge var det foresten på tatoveringen din? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60235-har-du-fjernet-din-tatovering/#findComment-279815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 13. juli 2002 Del Skrevet 13. juli 2002 Takk for svar!!! Det hjalp en god del, men har et sp.mål til:hvordan ble huden der du fjernet tatoveringen, vises det at at det har vært en tatovering der bortsett fra det hvite omrisset? hvilken farge var det foresten på tatoveringen din? Huda er heilt fin ellers, så eg håpar pigmentet kjem attende. Tattooen min var svart (men såg meir blå ut..) og hadde to små prikkar med raud farge. Det er vondare (og dyrare også?) å fjerne farge. Lykke til! Bra at svaret mitt hjelpte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60235-har-du-fjernet-din-tatovering/#findComment-279877 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Huda er heilt fin ellers, så eg håpar pigmentet kjem attende. Tattooen min var svart (men såg meir blå ut..) og hadde to små prikkar med raud farge. Det er vondare (og dyrare også?) å fjerne farge. Lykke til! Bra at svaret mitt hjelpte. Takk og lov at du svarte, jeg har prøvd å stilt det samme sp.målet før men ingen har svart så godt som du. TAKK TAKK TAKK!!! Nå vet jeg værtfall litt hva jeg går til..Jeg kan nesten ikke vente med å komme igang,neste år på samme tid kan det hende jeg kan sitte hær med singlett igjen:) Igjen TUSEN TAKK!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/60235-har-du-fjernet-din-tatovering/#findComment-281628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.