Gå til innhold

Tørka blomster


Gjest Joppe

Anbefalte innlegg

Gjest Joppe

Er det helt ut liksom det eller......*host, host*.....bare at hvis det er det så skal jeg si ifra til ei som jeg veit har sånne. Ganske masse også faktisk, oppå skaper og sånn.........Eh...er det det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du kan ha dem der jeg ;)

Jeg har en bukett med tørkete blomster og det er brudebuketten min. Den har nå lagt oppå skapet i halvannen mnd. og vi får se hvor lenge den varer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Synes du kan ha dem der jeg ;)

Jeg har en bukett med tørkete blomster og det er brudebuketten min. Den har nå lagt oppå skapet i halvannen mnd. og vi får se hvor lenge den varer ;)

.....øh.....det er bare det at jeg også har min brudebukett på skapet..........og jeg har vært gift i 7 år..........*host*..........

*vifter bort støvskya*

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Joppe

Det er grenseløst stygt. Menne... hvorfor må du si det til henne? Folk bør kanskje få ha sin dårlige smak i fred?

Da kanskje jeg bør ta dem ned da?.......*skammer seg over sin dårlige smak*

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kanskje jeg bør ta dem ned da?.......*skammer seg over sin dårlige smak*

;o)

Jasså, så du er venninna, liksom... Hehe. Jaja, hvert fall bra at du har skamvett nok til å sette bort Zalo'n :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...