Gå til innhold

Friends - Venner for livet


mekkern

Anbefalte innlegg

Er det noen FRIENDS-fans her?

Jeg har aldri vært noen TV-slave, men nå tror jeg at jeg er blitt (har vært) i alle fall en liten en...

Jeg synes at Friends, som sendes på TV2, er en helt topp serie. Liker de som spiller, rollene og humoren. Har tatt opp ca. 6-7 timer med enkeltepisoder på video, og det er fornøyelig hver gang å ta disse frem og se en og annen episode. Det får humøret til å stige betraktelig. Vurderer også om jeg skal kjøpe hele serien på DVD!!!

Andre som har det på samme måte...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest princessa

Ja, jeg elsker den serien!:) Men den slår ikke "sex og singelliv"..

Sex og singelliv er rå!

Lurer på om det er mulig å få kjøpt de seriene på Video/DVD....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Sex og singelliv er rå!

Lurer på om det er mulig å få kjøpt de seriene på Video/DVD....?

De hadde sex og singelliv på utleievideo for en liten stund siden hvertfall, så det finnes hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest princessa

De hadde sex og singelliv på utleievideo for en liten stund siden hvertfall, så det finnes hvertfall.

Takk, skal lete jeg da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...