Gå til innhold

Kake eksperter se her---


Solsikke

Anbefalte innlegg

På et foreldremøte i klassen til dattern min ble det servert en himmelsk kake. Den var så god at jeg skjemtes fryktelig da jeg forsynte meg med stykke 4.

Kaken er av typen sjokoladekake, var skjært opp i små biter. Den minnet litt om en skuffkake i form, men ikke i konsistens. For denne var bløt og god og smakte maaaasse sjokolade. Når man så på kaken så den nesten rå ut. Hva kan dette ha vært?

Oppskrift ønskes gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en oppskrift som ligner, men nå er jeg på jobben og i kveld skal jeg bort, men kan du ikke sende meg en mail og minne meg på det så kan jeg maile den til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne passer ihvertfall til beskrivelsen din:

Visp 6 egg og 9 dl sukker til eggedosis. Rør inn 6 dl hvetemel, 9 ss kakao og 3 ss vaniljesukker. Vend inn 300 g smeltet smør.

(og nei - det skal ikke være noe bakepulver)

Fylles i stor langpanne (den som fyller stekeovnen), og stekes ved 175 grader i 30 minutter. Ikke prøv om den er ferdig, den virker helt rå, men bare ta den ut og la den stå etpar timer.

Sikker vinner i barneselskap, både fordi den smaker så godt, og fordi den kan holdes i hånden når man spiser. Fin å fryse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en oppskrift som ligner, men nå er jeg på jobben og i kveld skal jeg bort, men kan du ikke sende meg en mail og minne meg på det så kan jeg maile den til deg?

Jo det kan jeg:o) Men husker jeg mailadressen din tro? Vet ikke om jeg lagra den i outlooken skjønner du*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det kan jeg:o) Men husker jeg mailadressen din tro? Vet ikke om jeg lagra den i outlooken skjønner du*s*

Ok, skal sende meg selv en e-post og minne meg på det jeg! :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, skal sende meg selv en e-post og minne meg på det jeg! :o)))

Gjør det:) Du har begge adressene mine sant*s* Send den på hovedmailen min du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det:) Du har begge adressene mine sant*s* Send den på hovedmailen min du.

Har jeg? :o) Sender den til hovedadressen om jeg har den ellers får du sjekke begge to om en dag eller to! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...