Gå til innhold

Røde "streker" på lår/rumpe


Gjest Mark

Anbefalte innlegg

Jeg er en normalvektig jente som har sånne røde streker nærmest, på lårene og rumpa, og de står littegran ut ser det ut til. Hva er dette for noe? Og hvordan blir jeg kvitt det? Ser ikke pent ut, aldri verden om jeg kan gå i bikini med dem der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, de går vekk.

Åh, hvordan får man bort strekkmerker, da? Tror veldig mange vil bli veldig glade om du deler visdom og triks med allmuen? Venninna mi er dekt av sånne fra puppene og ned til knærne etter to svangerskap, og tar i mot alle tips med stoooor takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, hvordan får man bort strekkmerker, da? Tror veldig mange vil bli veldig glade om du deler visdom og triks med allmuen? Venninna mi er dekt av sånne fra puppene og ned til knærne etter to svangerskap, og tar i mot alle tips med stoooor takk :)

De blekner bare av seg selv med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen jeg er bare 17 og har ikke fått unger! Går det ann å trene bort?

Nei det går ikke an å trene de bort, de blekner med tiden, sol deg så blir de mindre synlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen jeg er bare 17 og har ikke fått unger! Går det ann å trene bort?

Er flere som får strekkmerker under puberteten. Har gjerne noe med veksttempoet å gjøre. De blekner ganske kjapt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest batteri

Da har jeg ikke peiling.

jeg hadde sånne før, nå er de borte...ihvertfall nesten. jeg er 16. går nok bort snart skal du se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...