Gå til innhold

Røde "streker" på lår/rumpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en normalvektig jente som har sånne røde streker nærmest, på lårene og rumpa, og de står littegran ut ser det ut til. Hva er dette for noe? Og hvordan blir jeg kvitt det? Ser ikke pent ut, aldri verden om jeg kan gå i bikini med dem der!

Skrevet

Strekkmerker??? De går ikke bort, nei....

Joda, de går vekk.

Skrevet

De blir ikke så synlige når du har blitt brun! :-))

Gjest (ikke undertegnet)
Skrevet

Joda, de går vekk.

Gjør de? Hvordan?

Skrevet

Joda, de går vekk.

Åh, hvordan får man bort strekkmerker, da? Tror veldig mange vil bli veldig glade om du deler visdom og triks med allmuen? Venninna mi er dekt av sånne fra puppene og ned til knærne etter to svangerskap, og tar i mot alle tips med stoooor takk :)

Skrevet

Gjør de? Hvordan?

De blekner bare av seg selv med tiden.

Skrevet

Åh, hvordan får man bort strekkmerker, da? Tror veldig mange vil bli veldig glade om du deler visdom og triks med allmuen? Venninna mi er dekt av sånne fra puppene og ned til knærne etter to svangerskap, og tar i mot alle tips med stoooor takk :)

Skrevet

Jamen jeg er bare 17 og har ikke fått unger! Går det ann å trene bort?

Skrevet

Da har jeg ikke peiling.

Skrevet

Nei det går ikke an å trene de bort, de blekner med tiden, sol deg så blir de mindre synlig!

Skrevet

Er flere som får strekkmerker under puberteten. Har gjerne noe med veksttempoet å gjøre. De blekner ganske kjapt egentlig.

Gjest batteri
Skrevet

Da har jeg ikke peiling.

jeg hadde sånne før, nå er de borte...ihvertfall nesten. jeg er 16. går nok bort snart skal du se...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...