Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Nå har æ endelig alle ordene her. Tror æ klar for å prate om det som har skjedd. Akkurat nå. De kom plutselig. Æ har aldri før hatt dem. Men nå er det ingen som spør etter dem. Ingen som vet at æ e klar for å prate om det. Men det er akkurat nå æ treng det som mest. men det er ingen der akkurat nå. .....men de forsvinner vel fort igjen..... 0 Siter
Rotta Nytt Liv Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 jeg er her....hvist det hjelper.. Jeg er også her..... Skriv til meg hvis du vil ! [email protected] Vi kan utveksle tlf.nr. etterhvert hvis du føler for det. Jeg er alltid der og alltid tilstede. Bare ta kontakt! Klem fra 0 Siter
huufsa Skrevet 20. juni 2002 Skrevet 20. juni 2002 Skriv ned alle ordene som er hos deg nå... Kanskje her ? Det er godt å få skrevet det ned... - å få uttalt alt det vonde... Ikke vent... - få det overstått... *styrkeklem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.