Gå til innhold

Popup reklame hvordan bli kvitt den?


Solsikke

Anbefalte innlegg

Hvordan blir jeg kvitt denne ekle popup reklamen som kommer opp over alt? Nå også på dol. Svært irriterende og jeg har fått det for meg at alt går tregere med den mannskiten som popper opp hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snorkfrøken

www.popupstopper.net

eneste aberet er at jeg må trykke shift når jeg skal åpne en link, ellers nekter han. (-maskinen altså...)

men det er bedre enn all verdens pop-up rekalme :-)

skal prøve meg på tegningen en gang til før jeg legger meg...

*spurter ivrig videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.popupstopper.net

eneste aberet er at jeg må trykke shift når jeg skal åpne en link, ellers nekter han. (-maskinen altså...)

men det er bedre enn all verdens pop-up rekalme :-)

skal prøve meg på tegningen en gang til før jeg legger meg...

*spurter ivrig videre*

Tusen takk for info'en om "shift-knappen". Da kan jeg koble inn reklamestopperen med en gang. Har nemlig ikke brukt den pga jeg ikke har fått åpnet linker - før nå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...