Gå til innhold

vonde minner

Anbefalte innlegg

Gjest ikkenå

Jeg var gift med en mann, jeg ikke hadde følelser for. For og få sex med meg, måtte han gjøre det da jeg var på det mest sårbare...

Jeg har bestandig vært en som sover på magen - og ofte våknet jeg av at han trengte seg inn i meg.

Selv påført med oljer, for at han skulle klare dette lettere.

Det gjorde meg så fortvilet, og flere år etter at jeg reiste fra han, plager dette meg enda.

Jeg følte meg nesten voldtatt...

Han fikk også sin far til og ha en samtale med meg, der emnet var at hvis hans sønn ikke fikk sex, var det et naturlig følge at det ble skilsmisse.

Så utrolig hvordan noen kan få makt over den andre på...og så sårt det er og se i etterkant at en var så underkuet og naiv.

Var det bare jeg som var dum, eller har man full rett til og gjøre dette?

Jeg mener ikke at jeg skriker ut om noe overtramp/overgrep - jeg spør KUN for min egen følelse...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60340-vonde-minner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva andre mener, men jeg sitter igjen med at dette er et overgrep. Alt som blir gjort mot ens vilje er det.

Håper du kan legge dette bak deg og se fremover. Det finnes gode og snille menn også (har blitt meg fortalt).

*trøsteklemmer*

Er helt enig i Rotta Nytt Liv, jeg satt også igjen med følelsen at dette var et overgrep, dett ble gjort uten ditt samtykke.

Sender deg mange varme klemmer(hvis du vil ha???)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60340-vonde-minner/#findComment-261476
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...