Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Endelig! Den forrige avgikk ved døden på senvinter/vårparten, så jeg og gubben har delt på BMW'en. Litt tungvint siden vi jobber i forskjellige retninger og til foreskjellige tider. Nå skal det bli andre boller! :o)

Her ser dere bilen min: http://pics.no.autodb.com/151066-bilde1-nissansunny2.jpg

*gliser fornøyd*

:o))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60344-%C3%A6-har-f%C3%A5tt-m%C3%A6-bil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye! Det blir nok deilig å ha sin egen bil igjen! :-)

Å ja gjett da!! Jeg har liksom følt det som om jeg har snylta på mannen min, jeg. Nå kan jeg kjøre hvor og når jeg vil, uten å inngå på en større planlegging med flere enn meg selv, igjen!

Jippi!

Var'n ikke fin da? (Bildet er autentisk, det der ER bilen min! :oD )

Å ja gjett da!! Jeg har liksom følt det som om jeg har snylta på mannen min, jeg. Nå kan jeg kjøre hvor og når jeg vil, uten å inngå på en større planlegging med flere enn meg selv, igjen!

Jippi!

Var'n ikke fin da? (Bildet er autentisk, det der ER bilen min! :oD )

Mener du at det bildet var av _DIN_ bil? Jeg trodde det bare var en likens bil jeg!

Jo fin var den, selv om jeg ikke er enig med deg i at du snylta på mannen din! :-)

Mener du at det bildet var av _DIN_ bil? Jeg trodde det bare var en likens bil jeg!

Jo fin var den, selv om jeg ikke er enig med deg i at du snylta på mannen din! :-)

Neida, jeg gjorde nok ikke det, men det føltes sånn lell, for når jeg hadde bilen, måtte han ta bussen, og han sa jo ikke nei en eneste gang. Så det føltes liksom litt sånn lell, vettu. :o)

Men jeg henta han alltid på stasjonen når han var ferdig på jobben, hvis jeg ikke jobba akkurat da. Nå slipper jeg det, og det er jo også ganske så ålreit!

Jeppers, det er samme bilen, ja! :o) (Ganske greit å legge ut bildet, når det ikke er skilter på den, vettu.)

Bilen er 10 år, men er helt strøken; har kjørt ganske lite, og er meget velholdt.

Nei, nå skal jeg legge meg. Har "landa" etter jobben nå. :o)

Annonse

Gratulerer med ny bil :-)

Har bekjente med positive erfaringer med den modellen - håper at du også får det.

Ja, jeg har hørt mye positivt jeg også, det var en av grunnene til at jeg slo til på denne, siden den i tillegg er så bra stand og sånn. :o)

Har ikke henta bilen enda, den blir henta over helga. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...