Gå til innhold

Mens jeg venter på skattepengene...


Gjest Daisy

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy

Har pantet flasker i dag for å kjøpe meg en cola. Må jo ha cola... sitter bare og venter på at skattepengene skal dette inn på kontoen. Det er visst i morgen, men jeg har en dårlig følelse av at jeg ikke får de. At banken min er treg eller noe sånt. Hadde vært så typisk. Jeg som har så lyst til å gå på café og å shoppe. Har fri i morgen og alt. Skattepengene MÅ komme. Skal jobbe på lørdag. Besøk mandag og tirsdag, + muligens onsdag. Jeg vil shoppe NÅ.

Sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har skattepengene begynt å komme inn til folk nå. (Og restskatten, som kom til meg i år)

Så det kan vel hende det blir litt shopping på deg i morra, ja, om du har hellet med deg! ;o)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Her har skattepengene begynt å komme inn til folk nå. (Og restskatten, som kom til meg i år)

Så det kan vel hende det blir litt shopping på deg i morra, ja, om du har hellet med deg! ;o)

Lykke til!

Krysser fingre og tær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingre og tær!

Hmm her er ikke ligninga lagt ut en gang. Trodde ikke pengene kom før i slutten av juni. Hmm kanksje det blir litt klær på meg da*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått junilønn og feriepenger og nå får vi attpåtil skattepenger. Så jeg er aldri så rik som i slutten av juni. Men da skal vi leve til slutten av august uten noe mer................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Skattepenga mine kom på kontoen i går.

:-D

De har ikke kommet!!!!! Faen, faen, faen! Kan være fordi jeg har den drittbanken postbanken! De er alltid så treeeeeg! Kan det hende de kommer inn etter fem? Hender jo det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ulik praksis frå kommune til kommune på kor rask dei er til å senda ut pengane.

Likninga leggjast ut over heile landet i dag (For dei med forenkla sjølvmelding), men det er opp til kemneren i kvar kommune å senda ut pengane.

Dei som har kompliserte skattetilhøve, risikerer å måtte vente til 10. oktober.

("De som ikke får skatteoppgjør nå får det i oktober. Det gjelder bl. a. skattytere med ektefelle som driver næringsvirksomhet, de som leverte for sent eller fikk utsatt fristen for levering av selvangivelsen, og skattytere med skatteforhold som krever ekstra saksbehandling.")

http://www.skatteetaten.no/publikasjoner/pressemeldinger/article.jhtml?articleID=1489316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...