Gå til innhold

psykologens vrangforestilling

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

At de ikke snart kan forstå at jeg faktisk er helt grunn.

De tror jeg er fascinerende,spennende og interessant. De tror at jeg tenker mye, at jeg innerst inne har mange tanker det vil være spennende for dem å ta del i... Men de tror at jeg ikke har turt å latt dem ta del i dem enda...

De tror jeg er noe å lære å kjenne. Ikke skjønner de at de kjenner meg jo full ut allerede.

Både psyk.en min og enkelte guttebekjentskaper har dette for seg....

At de aldri kan forstå, det er ingenting der... Jeg er grunn,jeg er tom. Jeg tenker ikke.

Og jeg prøver å forklare det til dem, men de nekter å tro meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60346-psykologens-vrangforestilling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei trrrish

Har lest begge innleggene dine.

Syns det høres ut som du ikke liker deg sjøl noe særlig. Du snakker ikke akkurat positivt om deg sjøl.

Andre har gjort seg opp en helt annen mening om deg. Det betyr nok at de liker deg, og syns du er en OK person. Du kan ikke bestemme om andre skal like deg eller ikke. Det bestemmer de sjøl.

Så vær glad over de positive tilbakemeldingene. Prøv å se deg slik andre gjør.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...