Taj Mahal Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Skrevet 21. juni 2002 ....Ikke hos meg.... *snufs* Sikkert bare en treg bank du da...kommer sikert på kontoen din i morra *trøster* *s* 0 Siter
Gjest KariV Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Sikkert bare en treg bank du da...kommer sikert på kontoen din i morra *trøster* *s* Takk. Jeg trenger den trøsten jeg kan få. *snufser høylydt og sørger over en sultefora pengebok og ditto konto* 0 Siter
Nyco Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Sikkert bare en treg bank du da...kommer sikert på kontoen din i morra *trøster* *s* Har ikke kommet inn her heller...Kanskje i løpet av dagen. 0 Siter
Solsikke Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 ....Ikke hos meg.... *snufs* Ikke hos meg heller. Regner med skatteseddelen kommer før pengene så det er vel ingen vits å sjekke kontoen? 0 Siter
Gjest KariV Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Ikke hos meg heller. Regner med skatteseddelen kommer før pengene så det er vel ingen vits å sjekke kontoen? Min kollega her på kontoret sjekka sin konto (Bodø skattekommune) - og har fått inn pengene! Så skynd deg og sjekk kontoen - kanskje du får en positiv overraskelse... 0 Siter
Solsikke Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Min kollega her på kontoret sjekka sin konto (Bodø skattekommune) - og har fått inn pengene! Så skynd deg og sjekk kontoen - kanskje du får en positiv overraskelse... Joda pengene var kommet de, men langt fra noe å rope hurra for:( Ikke det beløpet jeg hadde ventet meg, men mye bedre enn 18000 i baksmell som det var opprinnelig. Løper til sambos konto. 0 Siter
Solsikke Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Min kollega her på kontoret sjekka sin konto (Bodø skattekommune) - og har fått inn pengene! Så skynd deg og sjekk kontoen - kanskje du får en positiv overraskelse... Noe er riv ruskende galt her. Skjønner ingenting. *bhuhu* *klør meg i hodet* 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Skrevet 21. juni 2002 For et rush! 24 000..... :-) Å fy søren!! 's' Rik du jo ) 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Skrevet 21. juni 2002 Har ikke kommet inn her heller...Kanskje i løpet av dagen. Har SkandiaBanken jeg ) Takkler ikke trege banker. Du får sjekke igjen på kvelden ;o) 0 Siter
molli Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Æsj, mine skattepenger har ikke kommet. Jeg venter å få tilbake det som er gjennomsnittsbeløpet i år; i underkant av sju tusen. Nåja, det er da ikke så farlig heller. Jeg klarer å vente til mandag eller noe. Har rundt åtte tusen på kontoen etter at månedens regninger er betalt likevel, så jeg tipper jeg overlever helga. 0 Siter
Anki Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Og jeg som hadde håpet de skulle komme før bryllupet...men nei da :-/ *sukk* 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Skrevet 21. juni 2002 Og jeg som hadde håpet de skulle komme før bryllupet...men nei da :-/ *sukk* Nja Anki, ikke gi opp håpet! kan hende banken din er litt treg bare....Kanskje de har kommet inn på kontoen i morgen? Hvis ikke, så har dere jo spart de pengan ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.