Gå til innhold

Johoi :)) S K A T T E P E N G E N E har kommet!! :)))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest KariV

Ikke hos meg heller. Regner med skatteseddelen kommer før pengene så det er vel ingen vits å sjekke kontoen?

Min kollega her på kontoret sjekka sin konto (Bodø skattekommune) - og har fått inn pengene! Så skynd deg og sjekk kontoen - kanskje du får en positiv overraskelse...

Min kollega her på kontoret sjekka sin konto (Bodø skattekommune) - og har fått inn pengene! Så skynd deg og sjekk kontoen - kanskje du får en positiv overraskelse...

Joda pengene var kommet de, men langt fra noe å rope hurra for:( Ikke det beløpet jeg hadde ventet meg, men mye bedre enn 18000 i baksmell som det var opprinnelig.

Løper til sambos konto.

Noe er riv ruskende galt her. Skjønner ingenting. *bhuhu* *klør meg i hodet*

Æsj, mine skattepenger har ikke kommet. Jeg venter å få tilbake det som er gjennomsnittsbeløpet i år; i underkant av sju tusen. Nåja, det er da ikke så farlig heller. Jeg klarer å vente til mandag eller noe.

Har rundt åtte tusen på kontoen etter at månedens regninger er betalt likevel, så jeg tipper jeg overlever helga.

Annonse

Og jeg som hadde håpet de skulle komme før bryllupet...men nei da :-/ *sukk*

Nja Anki, ikke gi opp håpet! kan hende banken din er litt treg bare....Kanskje de har kommet inn på kontoen i morgen?

Hvis ikke, så har dere jo spart de pengan ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...