Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stunder mot ferie! Lang frokost med favorittfolk, egg og nystekt brød, fuktig gress mellom tærne, biltur og gode samtaler, kaffeavtalen og kjølebag bak.

Det blir godt å leve fantelivet noen dager, pumpe luftmadrass, bære grilldress og Adidassandaler, koke suppe på primus og krype gispende mot kanten av hvert eneste, svimlende turiststup vi finner.

Fint å ha en grønn bil med cd-spiller til yndlingsplantene og en løselig plan om hva uken skal bringe.

Jeg tenker det blir godt å være meg en stund framover jeg, når jeg bare surfer rundt på fire hjul med ferien foran og eksosen bak.

Hånden på låret hans, fotoapparat for hånden til å forevige romantikken, badedrakt størrelse xxx i bagen og noen skarve grunker i den gamle lommeboken.

Livet serru, selve livet, er å cruise rundt i riskokeren med den man elsker og bare ha det godt. Sånn circa *s*.

Hadet så lenge!

Fortsetter under...

Skrevet

Vær hilset, du skjønne.

Jeg unner deg en flott ferie på kanten av stupet, med flatt jern på riskokeren og på flukt fra lovens lange armer i Guds skjønne og frie natur, vakkert ridene inn i solnedgangen. Og se, er det ikke en elg å skue i tjernet der fremme? ;-)

Skrevet
  conan skrev (På 21.6.2002 den 9.18):

Vær hilset, du skjønne.

Jeg unner deg en flott ferie på kanten av stupet, med flatt jern på riskokeren og på flukt fra lovens lange armer i Guds skjønne og frie natur, vakkert ridene inn i solnedgangen. Og se, er det ikke en elg å skue i tjernet der fremme? ;-)

Heaven can wait, and may Clyde be with me.... det vet jeg han vil.

Skrevet
  Spirea skrev (På 21.6.2002 den 9.21):

Heaven can wait, and may Clyde be with me.... det vet jeg han vil.

Som dem sier i filmen:

The Clyde is in you... ;-)

Skrevet
  conan skrev (På 21.6.2002 den 9.23):

Som dem sier i filmen:

The Clyde is in you... ;-)

You bet! Men, som Gerswin sier: A woman is a sometime thing... *s*

Annonse

Skrevet
  ppunkyB skrev (På 21.6.2002 den 10.02):

En riktig god ferie til dere begge ! :-)

Takk og takk Pønk. Ha selv en god ferie forresten, hvorenn du har tenkt deg i verden. Litt lenger enn til Aker Brygge håper jeg?

Skrevet

ÅÅÅÅÅ! :-)))) *sukk* :-)

God sommer - vi ses!

Skrevet
  Spirea skrev (På 21.6.2002 den 10.05):

Takk og takk Pønk. Ha selv en god ferie forresten, hvorenn du har tenkt deg i verden. Litt lenger enn til Aker Brygge håper jeg?

Ikke de helt store ferieplanene - både pga. jobbytte og oppussingsplaner (pengesluk) - men litt utenfor Aker Brygge skal jeg love å bevege meg :-)

Gjest 5barnsmor
Skrevet

En riktig innholdsrik og fantastisk sommer med bare strålende vær ønskes deg fra

Skrevet

God ferie Spiera:o)

Lurer på hvilken cd spiller du bruker til plantene dine *s*

Lurer på om mine planter trenger en slik en for å trives bedre:o)

Singularity
Skrevet

Håper du får en riktig fin ferie, og får sjansen til å slappe av og nyte livet på alle måter :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...