Gå til innhold

sende hemmelig sms over nettet????


Gjest Pyse i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Pyse i dag

Hei

En venn av meg sa til meg i dag at han kom til å savne meg, siden vi aldri kommer til å se hveandre mer. Jeg turte ikke å si noe akkurat da, men nå angrer jeg. Jeg vil ikke at han skal finne ut mobilnummeret mitt så går det ann å sende sms over internett hemmelig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Ja det går jo an, men da får du jo aldri noe svar heller! Kjedelig da.. Og hvorfor vil du ikke oppgi mobilnummeret ditt hvis det er en venn av deg?

Prøv på eurobate.com - du må registrer deg, men det går fort og så er det gratis og kan sende til både netcom, telenor osv.

+ at med eurobate kommer alltid meldingen frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta mot til deg og send en melding som ikke er anonym! Tenk hvor mye mer det betyr for ham å høre det fra deg enn å få en anonym melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...