livato Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Jeg er så jævlig giddalaus men: Nå skal jeg og Trond visstnok på kjeeempegrillingsparty ikveld. Et slags kunstnertreff med musikk og underholdning, utlodding av kunstverk, o.l. i privat regi`. Kommer vel i nærheten av 70 personer der. Blir du med? Det er langt ute på strilelandet. (sotra) Men Trond kjører. Sitter nå her på jobben og trykker febrilsk. gidder egentlig ikke å skrive noe, men nå gjør jeg det allikevel. 0 Siter
Lionn Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Nei, sikkert ikke. Eller kanskje eller jo. Nei, forresten. 0 Siter
Melaisa Skrevet 22. juni 2002 Skrevet 22. juni 2002 Jeg hadde selvsagt ikke blitt med, så det er helt okei at du unnlot å spørre. 0 Siter
livato Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Skrevet 22. juni 2002 Jeg hadde selvsagt ikke blitt med, så det er helt okei at du unnlot å spørre. Vil du ha æren av å si nei til neste års bohemaften? 0 Siter
Melaisa Skrevet 22. juni 2002 Skrevet 22. juni 2002 Vil du ha æren av å si nei til neste års bohemaften? Det er kanskje litt tidlig å si nei allerede nå. Spør til neste år du! 0 Siter
livato Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Skrevet 23. juni 2002 Det er kanskje litt tidlig å si nei allerede nå. Spør til neste år du! Jammen det er jo så lenge til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.