Gå til innhold

FU: Jenter, Pikesex?


Aika

Anbefalte innlegg

en venninne av meg sa hun har hatt pikesex, og sa det var "mange" som hadde det.

har DU hatt det?

hvis ja, gammel var du/dere første gangen og skjedde det flere ganger med samme jente? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    17

  • Melaisa

    14

  • naiv

    12

  • kie

    7

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Nei, fytte-hælvette! Det er noe jeg aldri kunne tenke meg! Pupper og fitter trøkka oppi trynet? *pjuk* Jeg har det sjæl, for svingende, det er da ikke noe opphissende ved de greiene der.

Faen heller, hvorfor er det om å gjøre og være "altende" og ville ha sex med alt på to bein!??

Nei og niks. Bare mannlige for min del, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg tror ikke jeg hadde hatt så mye imot det, men da måtte det vært med gyrken eller tonie eller noen.

"gyrken eller tonie eller noen"? *geiper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fytte-hælvette! Det er noe jeg aldri kunne tenke meg! Pupper og fitter trøkka oppi trynet? *pjuk* Jeg har det sjæl, for svingende, det er da ikke noe opphissende ved de greiene der.

Faen heller, hvorfor er det om å gjøre og være "altende" og ville ha sex med alt på to bein!??

Nei og niks. Bare mannlige for min del, takk.

Oisann?

Må man være altetende og stikke tungen i alle kjønnsorganer som byr seg, for å ha hatt sex med en av samme kjønn?

*snurt*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest malun

Nei, fytte-hælvette! Det er noe jeg aldri kunne tenke meg! Pupper og fitter trøkka oppi trynet? *pjuk* Jeg har det sjæl, for svingende, det er da ikke noe opphissende ved de greiene der.

Faen heller, hvorfor er det om å gjøre og være "altende" og ville ha sex med alt på to bein!??

Nei og niks. Bare mannlige for min del, takk.

Altetende? Man kan da fremdeles være kresen på hvem man vil ha sex med - man bare velger fra to lag i stedet for ett.

Totalsummen trenger jo ikke bli noe større av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...