Gå til innhold

(Tittel mangler)

Anbefalte innlegg

Jeg fikk høy feber og vondt i halsen på søndag og ble ikke bedre og dro til legen på tirsdag.

Der tok de blodprøve og legen sa at jeg hadde streptokokter.

Jeg fikk antibiotika og fikk beskjed om at jeg ble bedre igjen om 2-4 dager.

Nå har feberen gått ned og halsen er litt bedre, men munnen min er helt "lam".

Jeg har 2-3 tydelige sår på tunga som svir forferdelig når jeg kommer borti det (kan være på grunn av den høye feberen), tannkjøttet mitt er sår og rødt og jeg klarer ikke å spise, klarer så vidt å drikke og snakke...Det er for det meste på venstre sida av halsen jeg har vondt og mandelene mine er hovne, men den på venstre sida er mye større enn den andre...

Jeg har gått ned fem kilo på grunn av dette og har det rett og slett helt jævlig!

Det er som om jeg ikke må bevege noe som helt i munnen eller komme bort i noe som helst inni der...

Kan noen hjelpe meg med hva dette er, hvordan det blir bedre eller hva som helst....

På forhånd takk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60460-tittel-mangler/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Beklager forskinket svar.

Det er ikke vanlig med slike symptomer som følge av streptokokkinfeksjon. Jeg antar derfor at du har noe i tillegg, som har medvirket til dine symptomer. Kan nesten ikke forvente at antibiotikabehandlingkan ha noe effekt. Det kan være virusinfeskjoner, men det kan også

være andre ting. Jeg kan ikke si noe annet enn at du må oppsøke lege igjen hvis ikke dine plager har gitt seg. Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/60460-tittel-mangler/#findComment-269497
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...