Gå til innhold

filer fra sexsider,hjelp


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hjelp!!!!

Har dessverre barn som elsker internett og særlig ulovlige sider

Har fått inn noen filer fra en sexside ,som legger seg direkte på modemet mitt (56K)

Jeg har søkt etter filene og finner de,men får ikke slettet de uansett hva jeg gjør,får bare beskjed om at de enter skrivebeskyttet(de er ikke det) eller at disken er full eller at filen ikke virker.

Siden jeg har ADSL skjer det vel ingen skade når denne filen har henviser til det analoge modemet mitt.

Har lest om advarsler som har fortalt om at sånne filer kan legge seg på maskin din og gjøre at oppkpblingen til blir flyttet utenlands

Håper det er noen datakyndige mennesker her inne som kan gi meg et hint om hva jeg skal gjøre for å få slettet disse filene

Hva jeg skal gjøre med de relativt store barna er kanskje en annen sak:)

mvh

pc amatøren

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes verktøy for å fjerne mange av disse sakene, men da må vi først få vite hvilken av dem det er :) Hva heter filene/programmet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Det finnes verktøy for å fjerne mange av disse sakene, men da må vi først få vite hvilken av dem det er :) Hva heter filene/programmet?

først så får jeg frem

dialers c:`\programfiles

netherlands_sex.exe

nedherlands_sex (filverson o.o.o.50)

dette er rekkefølgen som kommer når jeg dobbeltklikker på de,men får ikke slettet de.

håper dette kan være til hjelp

mvh pc amatøren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først så får jeg frem

dialers c:`\programfiles

netherlands_sex.exe

nedherlands_sex (filverson o.o.o.50)

dette er rekkefølgen som kommer når jeg dobbeltklikker på de,men får ikke slettet de.

håper dette kan være til hjelp

mvh pc amatøren

Jeg finner ikke noe spesifikt verktøy for denne. For å fjerne slike programmer helt må man som regel inn i registeret, og det er noe man ikke bør gjøre medmindre man vet veldig godt hva man gjør :) Men du kan forsøke dette først:

Tøm Temporary Internet Files, pluss Temp-katalogen i Windows. Så omstarter du maskinen, og starter opp i sikkermodus (F8 under oppstart). Da skal du kunne slette filene det er snakk om. Omstart igjen, og se om problemet er borte. Hvis ikke, få en datakyndig person til å hjelpe deg med å rydde dette bort fra registeret. Du kan også forsøke å laste ned Ad-Aware fra http://www.download.com/ - den tar antagelig ikke akkurat denne saken, men sannsynligheten er nok stor for at du har mye annet skjult grums som den kan fjerne for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før du følger tipsene under, kan det være greit å sjekke på Legg til/fjern programmer - om du kan fjerne det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg finner ikke noe spesifikt verktøy for denne. For å fjerne slike programmer helt må man som regel inn i registeret, og det er noe man ikke bør gjøre medmindre man vet veldig godt hva man gjør :) Men du kan forsøke dette først:

Tøm Temporary Internet Files, pluss Temp-katalogen i Windows. Så omstarter du maskinen, og starter opp i sikkermodus (F8 under oppstart). Da skal du kunne slette filene det er snakk om. Omstart igjen, og se om problemet er borte. Hvis ikke, få en datakyndig person til å hjelpe deg med å rydde dette bort fra registeret. Du kan også forsøke å laste ned Ad-Aware fra http://www.download.com/ - den tar antagelig ikke akkurat denne saken, men sannsynligheten er nok stor for at du har mye annet skjult grums som den kan fjerne for deg.

Jeg gjorde som du sa og gikk inn på sikkermodus og fjernet filene derfra og nå er de borte(for godt håper jeg)

Jeg håper de ikke har gjort noe med oppkoblingen min til nettet da,men tror ikke det siden jeg har ikke noe modem (56K)som er i bruk

tusen tusen takk for all hjelpen

mvh

pc amatøren

skal laste Ad-Advare nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...