Gå til innhold

andor?


Gjest git

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest alven

Ikke? Jeg savner han så mye at jeg får vondt langt inn i hjerterøttene.

Så forferdelig for deg.

Personlig syns jeg dol klarer seg veldig fint uten han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så forferdelig for deg.

Personlig syns jeg dol klarer seg veldig fint uten han :)

Du liker istedenfor et diskusjonsforum hvor man ikke diskuterer, men istedenfor opplyser hverandre gjennom FU om hvor mange brødskiver man spiser til frokost, hvilke bind man bruker og om man bruker 40 eller 60 watts pærer på dass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du liker istedenfor et diskusjonsforum hvor man ikke diskuterer, men istedenfor opplyser hverandre gjennom FU om hvor mange brødskiver man spiser til frokost, hvilke bind man bruker og om man bruker 40 eller 60 watts pærer på dass?

2 skiver. Bruker ikke bind, for jeg har hormonspiral. 40 watt på badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Du liker istedenfor et diskusjonsforum hvor man ikke diskuterer, men istedenfor opplyser hverandre gjennom FU om hvor mange brødskiver man spiser til frokost, hvilke bind man bruker og om man bruker 40 eller 60 watts pærer på dass?

Du snakket om kjærringer... Akk ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alven

Kanskje jeg skulle sette FU foran så du forstår bedre? *dukke* :)

Svarer aldri på FU. Og denne diskusjonen er så ferdig som den kan bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg det.

Hahaha - var det?

Trodde Nååå var en mann, og slett ikke at han tok seg så godt ut i undertøyet som du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha - var det?

Trodde Nååå var en mann, og slett ikke at han tok seg så godt ut i undertøyet som du.

Jeg kamuflerte meg godt den gang da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg også på. Han fikk seg dame, og borte var han. Han ligger vel og pøker et eller annet sted og er så fornøyd med livet at han ikke tør å dole mer. Det kunne jo skje at han glemte seg og skrev et hyggelig innlegg! Det er ikke bra. Gode gamle andor skal være gretten. Håper han holder seg borte til han er grinete igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg også på. Han fikk seg dame, og borte var han. Han ligger vel og pøker et eller annet sted og er så fornøyd med livet at han ikke tør å dole mer. Det kunne jo skje at han glemte seg og skrev et hyggelig innlegg! Det er ikke bra. Gode gamle andor skal være gretten. Håper han holder seg borte til han er grinete igjen.

andor er da ikke gretten. Nå forstår jeg faen ikke hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...