tonie Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Så bryter jeg vel sammen og tilstår da. Jeg har røkt to sigaretter i aften. Fy meg. Fy, fy, fy! 0 Siter
Zirine Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Fester du? Hvis du har vanskelig for å svare kan du krysse av for riktig svar istedenfor: (_) JA (_) JA (_) VET IKKE 0 Siter
tonie Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Skrevet 21. juni 2002 Fester du? Hvis du har vanskelig for å svare kan du krysse av for riktig svar istedenfor: (_) JA (_) JA (_) VET IKKE Ja, ja og ja. Er det en formildende omstendighet....? Ja...? :-) 0 Siter
Zirine Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Ja, ja og ja. Er det en formildende omstendighet....? Ja...? :-) Jeg skal innrømme at jeg røykte forrige helg på fest og det har hendt før - men dagen derpå kjennes alt som før. Nei, huff - vi skulle jo ikke snakke om meg, men om deg. Men jeg vil jo så gjerne bli festrøyker da *gråte en skvett* 0 Siter
tonie Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Skrevet 21. juni 2002 Jeg skal innrømme at jeg røykte forrige helg på fest og det har hendt før - men dagen derpå kjennes alt som før. Nei, huff - vi skulle jo ikke snakke om meg, men om deg. Men jeg vil jo så gjerne bli festrøyker da *gråte en skvett* Ja for helsike! Du skjønner hva jeg sliter med! Hurra! Det er jo bare helt deprimerende å tenke på at man aldri mer skal røyke. Festrøyker, DET høres fint ut. :-) Men altså. Var du ikke mer røyksugen enn vanlig dagen etter at du hadde røkt? Jeg trenger altså ikke å rulle meg over på ryggen og gi opp riktig enda? 0 Siter
Zirine Skrevet 21. juni 2002 Skrevet 21. juni 2002 Ja for helsike! Du skjønner hva jeg sliter med! Hurra! Det er jo bare helt deprimerende å tenke på at man aldri mer skal røyke. Festrøyker, DET høres fint ut. :-) Men altså. Var du ikke mer røyksugen enn vanlig dagen etter at du hadde røkt? Jeg trenger altså ikke å rulle meg over på ryggen og gi opp riktig enda? Nei_jeg_var ikke det, men så orker jeg normalt ikke røyk dagen derpå uansett. Men vet du hva. gyrken minte meg på om at Oliver Twist finnes Det kan du forsøke - det var faktisk litt godt. 0 Siter
tonie Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Skrevet 21. juni 2002 Fy, nå tar jeg pant i kjolen din. Ååå... Jeg skal skjerpe meg kraftig. Jeg lover! På ære og vanvittighet :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.