Gå til innhold

Betalte bryllup med skolebudsjett


Gjest ova

Anbefalte innlegg

Nå vet vi hvordan Trondheim løste problemet.

Skammelig er det at en kommune skal bli "pålagt" å holde denne bryllupsfesten.

!

Brudens foreldre er gode for 10 milliarder, leste jeg nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommunen ble selvsagt ikke pålagt noe som helst. At de valgte å være moderat spandable må da være greit.

Nei, Jacob, jeg synes ikke dette er greit.

Brudeparet valgte Trondheim- og dermed måtte det kanskje gå som det gjorde, all den tid vi har kongedømme. Men dette er utidig, mener jeg. Kongen burde vært såpass obervant da det ble noe knurring om pengebruken, at han hatt tatt alt på sin kappe.

Mest høvelig hadde det vært om det aldri hadde vært på tale i det heletatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Jacob, jeg synes ikke dette er greit.

Brudeparet valgte Trondheim- og dermed måtte det kanskje gå som det gjorde, all den tid vi har kongedømme. Men dette er utidig, mener jeg. Kongen burde vært såpass obervant da det ble noe knurring om pengebruken, at han hatt tatt alt på sin kappe.

Mest høvelig hadde det vært om det aldri hadde vært på tale i det heletatt.

Kommunen er en næringslivsaktør. De så dette som en investering - ikke som en kostnad.

Uansett - beløpene er ikke større enn at det er piss i havet vi snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommunen ble selvsagt ikke pålagt noe som helst. At de valgte å være moderat spandable må da være greit.

Selvfølgelig er det ikke greit å ta fra et skolebudsjett som allerede er så vridd og utmagret at unger blir syke av dårlig innemiljø! Mærta på ærta skulle skamme seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunen er en næringslivsaktør. De så dette som en investering - ikke som en kostnad.

Uansett - beløpene er ikke større enn at det er piss i havet vi snakker om.

Jeg ser likevel på dette som "tvang" .

Forøvrig: Har du lært av Bigbrotherdeltakerne? Der var mange varianter over emnet - piss-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olivia1365380270

Kommunen er en næringslivsaktør. De så dette som en investering - ikke som en kostnad.

Uansett - beløpene er ikke større enn at det er piss i havet vi snakker om.

Riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...