Gå til innhold

VM- korrupsjon, sammensvergelse og konspirasjoner


jacob

Anbefalte innlegg

Skyt Sørkorerne og disse helvetes linjedommerne. SørKorea skulle aldri spilt denne kampen - det skulle vært en festforestilling mellom Italia og Spania. SørKorea skulle aldri spilt neste kamp - det skulle vært en festforestilling mellom Tyskland og Spania.

Hele fuckings VM er en skandale - en forpult konspirasjon mellom småtassene og inkompetente dommer. Linjedommere burde vært steinet til offentlig anskuelse! Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hvor mye Sør-Korea har betalt for disse korrupte dommerne. Det er jo ingen vits i å følge med på VM lenger når det er sånn det går for seg.

Spania scoret jo the golden goal og det ble helt feilaktig annulert. Det er jo til å spy av.

De små beina til disse tassene er nok slitne nå og de har uansett ikke sjans mot Tyskland. Gott sei dank!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En FESTFORESTILLING mellom Spania og Tyskland?!?! Større selvmotsigelse tror jeg aldri jeg har hørt.

For de av oss som har greie på fotball, vet vi at både Ballack, Morientes, Raul og Enrique er i stand til å skape morsomme og interessante situasjoner. Vi vet også at slike kamper er nervepirrende og prestisjetunge- viktige momenter i gode fotballkamper.

Selv synes jeg det var fornøyelig å se på Spania i dag - de lå å ventet på muligheten, hadde full kontroll defensivt - og scoret målet sitt. Men det hjelper ikke når dommerne er pill råtne.

Abligøyekoeffisienten samsvarer ikke med kvalitetskoeffisienten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en drittkamp!

Når ble en VM-dommer sist skutt?

Nå er det på tide!

Du ver den så meget penger disse dommertabbene har kostet meg - og enda mer irritasjon.

Senegal- tyrkia blir en høydare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ver den så meget penger disse dommertabbene har kostet meg - og enda mer irritasjon.

Senegal- tyrkia blir en høydare.

De spiller 1330, ikke sant?

Den får jeg ikke sett.

Spilles kamper i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

landsbyidioten

Jeg er så sinnsykt enig at jeg ikke kan få sagt det. I '78 kjøpte Argentina seg en dommer, dette er nå kommet fram. I 2002 er det annullerte mål som gjelder. Sør-Korea har kjøpt en rekke linjedommere, utvilsomt. Finalen blir mellom Sør-Korea og Brasil, Sør-Korea vinner etter at Brasil får tre annullerte mål og både Ronaldo og Rivaldo får rødt kort innen første omgang er over.

Fy faen, sier jeg bare. Og mer er det dessverre ikke å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

For de av oss som har greie på fotball, vet vi at både Ballack, Morientes, Raul og Enrique er i stand til å skape morsomme og interessante situasjoner. Vi vet også at slike kamper er nervepirrende og prestisjetunge- viktige momenter i gode fotballkamper.

Selv synes jeg det var fornøyelig å se på Spania i dag - de lå å ventet på muligheten, hadde full kontroll defensivt - og scoret målet sitt. Men det hjelper ikke når dommerne er pill råtne.

Abligøyekoeffisienten samsvarer ikke med kvalitetskoeffisienten.

Har du sett Tyskland? Eneste måten de kan skape festforestilling må være som slaktoffer.

Å sutre over annulert mål for Spania blir bare patetisk. Linjemannen hadde markert og dommeren blåst lenge før ballen ble puttet i nettet. Hadde ikke dommeren blåst kunne keeperen fort ha tatt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett Tyskland? Eneste måten de kan skape festforestilling må være som slaktoffer.

Å sutre over annulert mål for Spania blir bare patetisk. Linjemannen hadde markert og dommeren blåst lenge før ballen ble puttet i nettet. Hadde ikke dommeren blåst kunne keeperen fort ha tatt den.

Nå får du rulle inn, lille potet.

TV-opptak viser at målet FEILAKTIG ble annulert,- det er alle øyne som kan se enige om og tilogmed avisene skriver det samme.

Det er sant at det ikke hjelper å sutre over det nå. Det eneste som hjelper er at anstendige dommere som han skallede italienske eller Hugh Dallas dømmer de kampene som er igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Nå får du rulle inn, lille potet.

TV-opptak viser at målet FEILAKTIG ble annulert,- det er alle øyne som kan se enige om og tilogmed avisene skriver det samme.

Det er sant at det ikke hjelper å sutre over det nå. Det eneste som hjelper er at anstendige dommere som han skallede italienske eller Hugh Dallas dømmer de kampene som er igjen.

Har jeg sagt at dommeravgjørelsen var feilaktig?

Poenget var at linjemannen vinket og dommeren blåste FØR scoringen var et faktum. Hadde ikke det skjedd, hadde kanskje keeperen tatt seg bryet med å redde.

Tafatte spanske dandyer hadde utrolig godt av det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett Tyskland? Eneste måten de kan skape festforestilling må være som slaktoffer.

Å sutre over annulert mål for Spania blir bare patetisk. Linjemannen hadde markert og dommeren blåst lenge før ballen ble puttet i nettet. Hadde ikke dommeren blåst kunne keeperen fort ha tatt den.

"hadde ikke dommeren blåst kunne keeperen fort ha tatt den".....jaaahh? Var du på dop når episoden inntraff?

Å sutre over dommeravgjørelser er ikke patetisk dersom dommeravgjørelsene er systematisk gale. Fotball er et regelspill slik at begge lag skal være sikret like vilkår. Verre er det ikke! Sør-Korea har hatt dommerene på sin side og har derfor blitt forprioritert, bevisst eller ubevisst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg sagt at dommeravgjørelsen var feilaktig?

Poenget var at linjemannen vinket og dommeren blåste FØR scoringen var et faktum. Hadde ikke det skjedd, hadde kanskje keeperen tatt seg bryet med å redde.

Tafatte spanske dandyer hadde utrolig godt av det der.

Ja, linjemannens avgjørelse var feil, og dommeren hadde ingen annen mulighet enn å blåse da førstnevnte veiva med flagget sitt.

Hadde han ikke blåst, hadde nok spanjolen dundra ballen enda hardere i mål.

Greit nok at du ikke holder med Spania, men hold deg til saken.

Spania ble snytt for semifinale pga dommeravgjørelser, og det blir litt FOR dumt og korrupt.

Greit nok at de føler seg moralsk presset når de dømmer foran hundretusenvis av gale Sør-Korea tilhengere, men det er ingen unnskyldning for å dømme så ræva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest champagne

Ja, om det var tvil, så er den ikke der lenger etter dagens kamp!

Men hvordan er det gjort i praksis? Asia er noe for seg sjøl..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag avslørte Sansibar (eller kva det heiter). Det framstår som eit lag utan moral, kultur og ryggrad når det røyner på. Det er som venta, og er gledeleg.

Koreanerane har tradisjon. Karane frå norddelen leda 3-0 over Portugal m/Eusebio før ein halvtime var spelt - i 1966. Altså kan dei vise til historie (med litt god vilje). Dessutan er det heimebane og heimelaga plar gjere det godt. Slik sett er alt ved det gamle. Synd det gjekk ut over Spania.

Dei nye nasjonane skal spele godt tidleg - på rein entusiasme - med det skal vere slutt i 8-dels eller til naud i kvarten. No har vi fuckings Tyrkia i semien. Det er ei helvetes skam.

Dommarane synest bli berre verre og verre. Truleg skuldast dette auka tempo i kampane og betre slow-bilete til folket.

Eg riv meg i håret...finn ikkje ut om eg er for eller mot videodømming. Innføring av slikt kan virke forlokkande, men vi rører ved mykje av fotballen sin kjerne..spontanitet, enkelheit, subjektivitet osv. Dette er verd ein eigen tråd.

Brasil mosar tyrker-fan, Tyskland grisetaklar gulingane og dei rette møtes i finalen.

Brasil - Tyskland har to i seg til å bli ein klassikar. Utfallet er uvisst, og eg hadde ikkje tort å satse i krone på nokon av dei.

Kraftfotballen sine fremste eksponentar mot ditto frå artisteri-avdelinga.

Eg vonar sjølsagt på Brasil sidan eg likar best kunst og individualisme, men det blir ein helvetes kamp....ein grøssar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Ja, linjemannens avgjørelse var feil, og dommeren hadde ingen annen mulighet enn å blåse da førstnevnte veiva med flagget sitt.

Hadde han ikke blåst, hadde nok spanjolen dundra ballen enda hardere i mål.

Greit nok at du ikke holder med Spania, men hold deg til saken.

Spania ble snytt for semifinale pga dommeravgjørelser, og det blir litt FOR dumt og korrupt.

Greit nok at de føler seg moralsk presset når de dømmer foran hundretusenvis av gale Sør-Korea tilhengere, men det er ingen unnskyldning for å dømme så ræva.

Ta en valium, tante.

Dommeren i Spania/SK er en av de aller beste de har hatt i VM så langt. OK - linjemennene bommet på et par avgjørelser, men for å snakke om korrupsjon må du nesten være i familie med han Peruglia-sjefen.

Spania hadde 90 + 30 minutter på seg i dag - og spillet med det spillet de serverte fortjente de ikke å gå videre noe mer enn det SK gjorde. Straffekonk. var helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor mye tapte vi denne gangen? Jeg sluttet å spille etter Italia-Kroatia. Det var nok for meg.

Jeg har bare tapt en 1000-lapp netto på VM'et. 400 kroner ynglet et øyeblikk til 4000, men de er brukt opp;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag avslørte Sansibar (eller kva det heiter). Det framstår som eit lag utan moral, kultur og ryggrad når det røyner på. Det er som venta, og er gledeleg.

Koreanerane har tradisjon. Karane frå norddelen leda 3-0 over Portugal m/Eusebio før ein halvtime var spelt - i 1966. Altså kan dei vise til historie (med litt god vilje). Dessutan er det heimebane og heimelaga plar gjere det godt. Slik sett er alt ved det gamle. Synd det gjekk ut over Spania.

Dei nye nasjonane skal spele godt tidleg - på rein entusiasme - med det skal vere slutt i 8-dels eller til naud i kvarten. No har vi fuckings Tyrkia i semien. Det er ei helvetes skam.

Dommarane synest bli berre verre og verre. Truleg skuldast dette auka tempo i kampane og betre slow-bilete til folket.

Eg riv meg i håret...finn ikkje ut om eg er for eller mot videodømming. Innføring av slikt kan virke forlokkande, men vi rører ved mykje av fotballen sin kjerne..spontanitet, enkelheit, subjektivitet osv. Dette er verd ein eigen tråd.

Brasil mosar tyrker-fan, Tyskland grisetaklar gulingane og dei rette møtes i finalen.

Brasil - Tyskland har to i seg til å bli ein klassikar. Utfallet er uvisst, og eg hadde ikkje tort å satse i krone på nokon av dei.

Kraftfotballen sine fremste eksponentar mot ditto frå artisteri-avdelinga.

Eg vonar sjølsagt på Brasil sidan eg likar best kunst og individualisme, men det blir ein helvetes kamp....ein grøssar.

Dommerne i kampen mellom Spania og SørKorea kom fra:

Egypt

Trinidad & Tobago, og

Uganda.

Fy faen - man kunne like gjerne satt en hjerneskadet fyr fra India til å være rennleder under fem-mila i Holmenkollen. Man skulle tro Klassekampenredaksjonen ved Myra og Michelet hadde var en av dem som hadde kjøpt og betalt Blatter. Jeg er tilbøyelig til å ville avvikle hele arrangementet. Høyt tempo som forklaring holder ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...