Gå til innhold

Har du greie på bilpriser?


Gjest Caztra

Anbefalte innlegg

Gjest Caztra

En kamerat vil selge meg sin gamle BMW. Den er en 85-modell. Ser råstilig ut, med fett stereoanlegg, svarte skinnseter og prikkfri sølvgrå lakk, uten noen bulker. Grunnen til at den ser så fin ut er at han selv er mekaniker og jobber på et serviceverksted. Den eneste ulempen er at den har kjørt så vanvittig mye. 260 000/km. Det er jo tross alt ikke utseende som teller når en har kommet et stykke. Ihvertfall ikke når det gjelder gamle biler.

Nå vil jeg vite hvor mye dere ville gitt for denne bilen sånn ca. Han har kommet med ett tilbud, men jeg vil ikke si noe om dette før jeg har hørt deres mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er han mekaniker, så har han vel også skiftet de deler som slites når bilen har gått langt?

Jevnlig olje og oljefilterskift på bilen betyr vel at det ikke i seg selv betyr så veldig mye hvor langt den er kjørt. Har mer å si hvor den er kjørt. Dvs. mye langkjøring eller ikke?

Vanligvis er det jo ikke km.standen som tar knekken på bilene, vanligvis er det rust som betyr at man må gi seg. Småfeil og slitasje må man alltid regne med på gamle biler og denne er jo gammel da.

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caztra

Er det en 3, 5, 6 eller 7-serie? Kan du si noe mer om bilen?

Tror det er en 520i eller 521I.

Er 25 000 kr. en ok pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...