Gå til innhold

Bilen min er blitt stjålet.


Gjest Linnea

Anbefalte innlegg

Gjest Linnea

Skulle ut på tjenestereise med jobben. Satte bilen igjen på arbeidsplassen. Da jeg kom hjem igjen, var bilen stjålet. Det tok ikke lang tid før de fant igjen bilen totalvraket mange mil fra der jeg bor. Den var helt ødelagt og måtte hogges opp. Jeg hadde kun ansvarsforsikring, så jeg får ingenting, utenom en feit regning fra Falken. Det er så urettferdig!!! Politiet sa til og med at de hadde noen under mistanke, men at det "ikke var noe å hente der". Det skulle ikke vært lov å slippe så billig unna. Jeg sliter med økonomien selv og kan ikke forstå at jeg nå sitter igjen helt uskyldig med ett så stort tap... Har noen peiling på dette her? Har jeg virkelig ikke krav på erstatning når de har funnet ut hvem som har stjålet og totalvraket bilen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest forsikringsagenten

Hvorfor tror du egentlig man har forsikring??? Hadde jo ikke vært vits i det hvis "noen" grep inn og erstattet alle tap vi måtte ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

terningkast6

That`s life....

Når en velger å ikke kaskoforsikre bilen bør en vite hva som skjer i slike tilfeller som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har desverre ikke krav på noen erstatning. Når du velger å ikke ha forsikring på bilen din, så gambler du med at ingenting skal skje. På samme måte som forsikringsselskapene gambler på at ingenting skal skje med de forsikrede bilene.

Men det er ikke riktig at de som stjal bilen din skal slippe så billig unna nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...