Gå til innhold

Innlegg på flere forum


Gjest forvirret

Anbefalte innlegg

Gjest forvirret

Lurer litt på vitsen med å poste innlegg på flere forum, jeg er kanskje litt enkel, men jeg blir ganske forvirret av det. Når en ser på oversikten over nye innlegg står det samme innlegget opptil tre-fire ganger.

Unødvendig mener når jeg.

Hvis jeg er i tvil hvilket forum jeg skal velge så velger jeg alltid åpent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjøres vel for at flest mulig skal se det, og for håpentlig vis komme med synspunkter.

Tenk om alle gjorde det? For et kaos det hadde blitt, og hva hadde da vært vitsen med de ulike forumene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forvirret

Det gjøres vel for at flest mulig skal se det, og for håpentlig vis komme med synspunkter.

Av og til skaper jo en del innlegg en del debatt og da blir det forvirrende å hoppe fra forum til forum for å følge debatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg skriver innlegg på flere forum dersom jeg ønsker svar fra begge "gruppene". F.eks. dersom jeg lurer på andres erfaringer med graviditet, kan jeg kanskje poste innlegg på både graviditetsforum og foreldreforum.

Det var visst greit ifølge webmaster:

http://forum.doktoronline.no/mp/article?_cmd=screen&id=686195

Mvh

Hei kie!

Slik jeg forstod det så var det greitt hvis spørsmålet har noe med fagområdet i forumgruppen å gjøre, hvis ikke er det kun til irritasjon: http://forum.doktoronline.no/mp/article?_cmd=screen&id=686255

Ellers er jeg enig med deg. Av og til er det greitt å spørre i flere forum pga relevansen.

Det jeg siktet til i mitt svar under, var innlegg som ikke har noe i forumet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...