Gå til innhold

Jeg er kriminell...


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Kan starte med at jeg har psykiske problemer og får hjelp for det. Siden jeg var 15 år har jeg blitt tatt i nasking ca. 7 ganger. 3 ganger har jeg blitt anmeldt til politiet. De første to gangene var jeg under 18 år og fikk gjort opp for meg i ett konfliktråd. Den 3 gangen fikk jeg en bot, samtidig som det ble skrevet ned i vandelsattesten min. Etter dette skjerpet jeg meg i flere år...helt til nå nylig. Jeg er nå 23 år og har ingen god unnskylding på problemet mitt. Kanskje jeg har tendenser til kleptomani? Med en gang noe frustrerende skjer i livet mitt er jeg i gang. Jeg har penger i banken så det er ikke det det går på. Det jeg tar er i tillegg bare småtterier. Så det hele er ganske uforklarelig. Kanskje mangel på menneskelig sjelsevne? Uansett, jeg ble tatt og politianmeldt igjen. Nå er jeg veldig redd for hva som kommer til å skje. Livredd for å komme i fengsel, selv om det bare er snakk om nasking for rundt 100 kr. Det er jo tross alt den fjerde gangen jeg blir anmeldt. Hva vil skje med meg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...