Gå til innhold

A-bomb


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Det var for ille.

Spania gikk av banen tapende, men alle kunne se at de egentlig vant.

Det triste er selvsagt at dette ikke er en enkel, unik episode hvor dommerne har driti seg ut i dette VM, men noe som har blitt så vanlig at man snart ikke lenger legger merke til det.

Dommerne har igjen vist seg å bli det ene lagets viktigste mann.

Får satse på Senegal seier nå, selv om Tyrkia har hatt noen meget store sjanser...

Nå er uansett VM rimelig mye mindre interessant enn det burde vært. Spania er ute, England er ute (selv om de ikke av min del var forventet lenger enn til kvarten..), Argentina, Italia, Frankrike, Portugal, you name it..

Alle de store versjonene er ute, og sånn som det er nå så skulle det ikke forundre meg som Korea stikker av med seieren.

DET vil isåfall være VMs største skandale noensine, og USA bør igjen vurdere å sende noen fly over Asia...

...og på den dommerfesten hvor alle dommerne er samlet etter VM...

Nuke 'em all.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det nå man skal bite tenna sammen, og reise til Costa del Sol likevel? Jeg skal til Sevilla om kun kort tid *væææh*.

Jeg pratet med en nabo her for en times tid siden, og hun kunne fortelle om at det i VG hadde blitt slått stort opp om granatangrep i Tyrkia en sommer hun var der borte. Det som virkelig hadde skjedd, var at noen hadde fylt ei Colaflaske med bensin, og kastet inn et vindu, men siden de ikke hadde noen som helst mulighet til å sjekke ut de reelle fakta fra Oslo, ble det blåst opp til å være mye verre enn det de opplevde der nede.

Oh well...jeg liker det ikke, men får vel tasse inn på flyet likevel med kurs for España om to små uker. Lurer på om det hjelper med en dram eller sju i forkant, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå man skal bite tenna sammen, og reise til Costa del Sol likevel? Jeg skal til Sevilla om kun kort tid *væææh*.

Jeg pratet med en nabo her for en times tid siden, og hun kunne fortelle om at det i VG hadde blitt slått stort opp om granatangrep i Tyrkia en sommer hun var der borte. Det som virkelig hadde skjedd, var at noen hadde fylt ei Colaflaske med bensin, og kastet inn et vindu, men siden de ikke hadde noen som helst mulighet til å sjekke ut de reelle fakta fra Oslo, ble det blåst opp til å være mye verre enn det de opplevde der nede.

Oh well...jeg liker det ikke, men får vel tasse inn på flyet likevel med kurs for España om to små uker. Lurer på om det hjelper med en dram eller sju i forkant, jeg...

Sannsynligheten er vel større for at du blir truffet av lynet her hjemme, enn at du blir skadet av en bombe i spania....Men du kan sikkert glede deg over litt mindre turister.

*pakker flyttelass til spania*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligheten er vel større for at du blir truffet av lynet her hjemme, enn at du blir skadet av en bombe i spania....Men du kan sikkert glede deg over litt mindre turister.

*pakker flyttelass til spania*

...eller kræsje med et tre, eller bli påkjørt i fotgjengerfeltet. Det er farlig å leve! Man kan dø av det!

Jeg ser nå i ettertid at jeg ikke svarte på innlegget til Sdd i det hele tatt, da. Jeg har ikke sett noen av kampene, men jeg har fått med meg at noen tapte mot Brasil. Var det Spania, det?

*Dukker, og venter på en irettesettelse av de VM-frelste;) *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...