Gå til innhold

Skal jeg prøve meg i kveld?


Gjest betatt gitt

Anbefalte innlegg

Gjest betatt gitt

Er 30 år og avstandsforelska i en fyr jeg egentlig ikke kjenner. Vi har en felles bekjent og vanker innimellom på samme sted. Vi hilser alltid på hverandre og har veksla noen ord.

Vet jeg kommer til å se ham i kveld/natt på et utested.

Tror egentlig ikke han er så sjenert, men han er heller ikke av den pågående typen. Han driver mye med musikk og er litt musikeraktig kanskje....

Har lyst til å prate mer med ham, men det er vanskelig å finne på noe lurt å si. Vil ikke være for kjedelig heller. Har ofte øyekontakt med ham, men jeg har aldri fått meg til å flørte med ham eller noe sånt.

Ikke vil jeg drikke meg dritings heller. Da hadde jeg sikkert tort å si noe, men det blir jo FOR dumt. Flatfyll er ikke noe for en lady:)

Råd anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Vil du danse med meg, eller skal vi bare ta en øl sammen ved bordet der?" er jo noe du kan forsøke :-) Husk å smile så det synes i øynene samtidig. Et ekte smil er det få som kan motstå - om ikke annet fordi det er hyggelig å snakke med blide personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest betatt gitt

Gi jernet! Jeg er ikke SÅ farlig:-)

Nei, du ser ikke så FARLIG ut, det er mer det at du virker litt "spesiell". En type det egentlig ikke er farlig å snakke med, men jeg tror vanskelig å "sjekke opp".

Jeg vet jeg er barnslig nok til å bli modigere med alkohol.

*åpner den første vinflaska*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du ser ikke så FARLIG ut, det er mer det at du virker litt "spesiell". En type det egentlig ikke er farlig å snakke med, men jeg tror vanskelig å "sjekke opp".

Jeg vet jeg er barnslig nok til å bli modigere med alkohol.

*åpner den første vinflaska*

Men hvor er det stamstedet mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok feil. Jeg er heldigvis ikke fra Oslo. Trur faktisk ikke at jeg har noe stamsted.

Men du bor i by. Selvsagt gjør du det. Eller... ikke noe stamsted og musiker... Merkelig. Har hatt den (u)delte glede å omgås musikere i xx år. De har _alle_ et stamsted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...